«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 22:19 - 2024 April 27
کد خبر: ۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان بختگان ،برخی مسوولین شهرستان ، خانواده معظم شهدا و ایثار گران عملیات اجرایی ساماندهی گلزار مطهر شهدای چاهسرخ آغاز شد.

دکتر جهانگیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بختگان در این  مراسم ضمن تشکر از مهندس هدایت فرماندار شهرستان بابت تعامل و همکاری با بنیاد شهید و تخصیص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان اعتبار این طرح را ۲ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود این اعتبار از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تامین شده است .

 وی پیشنهاد کرد این مکان مقدس توسعه و به نام حرم انصار الحسین ع پایگاه امور فرهنگی و مراسم روستا مشخص گردد.

 مهندس هدایت فرماندار شهرستان نیز  در این مراسم توجه به ساماندهی گلزار شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه های دولت عنوان کرد و بر حمایت قاطع مسوولین از برنامه های مربوط به امور شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

 قابل ذکر است در گلزار شهدای چاه سرخ پیکر مطهر ۵ شهید والا مقام  آرمیده است که پیگر مطهر تنها طلبه روحانی شهید شهرستان هم در همین گلزار میباشد 

مرضیه محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین