«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 03:15 - 2024 April 27
کد خبر: ۷۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
با هماهنگی مهندس فرج زاده ریاست اداره ورزش و جوانان صورت گرفت :
صبح امروز چهار شنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۱ مسئولین شهرستان نی ریز با حضور در محل تمرینات و اردوی تیم ملی وزنه برادری از نزدیک با ایشان دیدار و گفتگو نمودند 


پانزوان مربی تیم ملی :

با تلاش رئیس اداره ورزش و جوانان ، فرماندار و دکتر مصطفی پور مدیر عامل شرکت فولاد غدیر نی ریز  درحال برگزاری یکی از بهترین و باکیفیت ترین اردوهایمان در سطح کشور هستیم / دوست داریم اردوی دوم تیم ملی را نیز قبل از اعزام به مسابقات جهانی در سطح شهرستان نی ریز برگزار کنیم / تلاش ویژه مهندس فرج زاده در ارتقا کیفیت اردوی تیم ملی ستودنیست

مهندس یوسفی فرماندار شهرستان نی ریز :

بزرگترین سرمایه ورزشکاران قهرمان ما اخلاق است ، از زمان حضور شما تمام دستگاههای اجرایی شهرستان را برای حمایت از تیم‌ملی پای کار آورده ام و لذا ازهمه عزیزان که با شما همکاری کرده اند خصوصا  نماینده محترم مجلس ، اداره ورزش و جوانان ، هیئت وزنه برداری، شرکت فولاد غدیر نی ریز ، شهرداری و ‌... تشکر و قدردانی مینمایم . قطعا در مورد اردوی دوم شما نیز آغوش شهرستان برای ملی پوشان عزیزمان باز است .

دکتر مصطفی پور مدیر عامل فولاد غدیر نی ریز :
با افتخار برای سربلندی ملی پوشان ایران سرافراز هر گونه اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم و برای میزبانی از اردوی دوم تیم ملی نیز آمادگی خود را اعلام مینماییم،بدون شک موفقیت ملی پوشان در مسابقات جهانی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی مایه مباهات و افتخار هر ایرانی آزاده ايست و ما نیز دوست داریم در موفقیت جوانان ملی‌پوش کشورمان به قدر خود سهم داشته باشیم .

دکتر غضنفر نژاد ریاست دادگستری شهرستان نی ریز :

 یکی از ارزشمند ترین ثمرات حضور شما ملی پوشان در شهرستان نی ریز ترغیب جوانان و نوجوانان شهرستان به ورزش و در نهایت ایجاد طراوت و نشاط در جامعه است .به نوبه خود از همه دست اندکاران برگزاری این اردو در شهرستان تشکر میکنم و برای ملی پوشان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم .

مهندس فرج زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان :

همزمانی برگزاری اردوی تیم ملی با صدور حکم سرپرستی اینجانب موجب گردید در روزهای اول حضورم با توجه به وضعیت نا مساعد زیرساخت ورزشی از جمله خوابگاه مناسب برای ملی پوشان پیگیری های فشرده ای را انجام دهیم و خداراشکر با همکاری فرمانداری ، شرکت فولاد غدیر و شهرداری ، اداره ورزش و جوانان توانست اردوی آبرومندی برای ملی پوشان برگزار نماید ، قطعا در اردوی دوم سعی و تلاش می‌کنیم کاستی‌های احتمالی جبران شود تا ان شاءالله بستر خوبی برای حضور قدرتمند ملی پوشان در مسابقات جهانی فراهم گردد .

 در ادامه این دیدار صمیمانه اعضاء تیم ملی وزنه برداری کشور در وزنهای مختلف خود را معرفی نمودند و با مسئولین حاضر عکس یادگاری گرفتند .

گفتنیست اردوی اول آماده سازی تیم‌ملی وزنه برداری با تلاش اداره ورزش و جوانان و همراهی و مساعدت نماینده مجلس و فرماندار شهرستان و مدیرعامل شرکت فولاد غدیر به مدت یک ماه در شهر نی ریز در حال برگزاریست.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
0
0
ملی پوشان وزنه برداری مایه افتخارند ، درود بر قهرمان ملی آقای پانزوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین