«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 07:41 - 2024 May 04
کد خبر: ۱۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
خبرگزاری آمریکایی ان‌بی‌سی نیوز



«ایالات متحده در حمله اسرائیل به ایران هیچ دخالتی نداشت، فقط یک اطلاعیه قبلی از سوی اسرائیلی‌ها به آمریکا در مورد این حمله ارسال شده بود.» این گزارشات در حالی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی در حال تمسخر حمله‌ای هستند که آمریکا شرکت خود را در آن تکذیب می‌کند. تلاش رسانه‌های آمریکایی برای قالب کردن کوادکوپتر به جای موشک!
رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران! پس از انتشار اخبار مربوط به فعال شدن پدافند هوایی اصفهان، رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات این کشور، خبر از حمله رژیم صهیونیستی به ایران در پاسخ به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی دادند و ضمناً خود را از حضور در این عملیات تبرئه کردند. نیویورک تایمز با تیتر «حمله به ایران تایید شد» به حادثه اصفهان پرداخت. ان‌بی‌سی نیوز به نقل از یک منبع نوشت «آمریکا در حمله! اسرائیل به ايران شرکت نداشت!». رویترز نیز به نقل از یک مقام آمریکایی گفت: «موشک های اسرائیل به سایتی در داخل ايران اصابت کرد». بی‌بی‌سی به نقل از بلومبرگ نوشت مقامات اسرائیل همتایان خود در دولت آمریکا را از قریب‌الوقوع بودن حمله به ایران آگاه کرده‌اند. رسانه‌های صهیونیست نیز در چند ساعت اخیر با آب و تاب زیادی ماجرای «صدای مهیب اصفهان» را پوشش می‌دهند، اما به جز چند تصویر مبهم که در شبکه‌های اجتماعی داخلی منتشر شده بود، تصویری نشان نمی‌دهند. اما ابعاد این به اصطلاح حمله به قدری کوچک و ناچیز است که باعث خنده بسیاری از تحلیل‌گران و فعالان رسانه‌ای شده است. به نظر می‌رسد رسانه‌های غربی و عبری برای مصرف داخلی خودشان و خارج شدن از فشار ناشی از عدم پاسخ به حمله سنگین ایران، دست به چنین اقدام هماهنگی زده‌اند و با بزرگنمایی، چند کوادکوپتر را به جای حملات موشکی گسترده جا زدند! الميادين در این‌باره نوشت: به نظر می‌رسد آنچه شاهد بودیم چیزی جز یک حباب رسانه ای برای گمراه کردن افکار عمومی ایران و جهان نبود.
عبدالمطلب نگهداری
منبع: رجا نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین