«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23:57 - 2024 April 27
کد خبر: ۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
به همت مدیر، دبیران و اولیای دانش آموزان مدرسه دخترانه سمای شهرستان نی ریز، مراسم جشن تکلیف دختران دانش آموز این مدرسه در تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار شد.


 در این مراسم، برنامه های متعددی از قبیل اجرای مسابقات و آموزش اصول و فروع دین در قالب اشعار و داستان با اجرای شاد و مفرح حجه الاسلام والمسلمین زارع و دف نوازی توسط گروه  واسونک اجرا شد که مورد استقبال قرار گرفت.

اعطای هدیه به دانش آموزان و برگزاری نماز جماعت و ناهار از دیگر برنامه های این جشن شاد و مفرح بود.

 جمالی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نی ریز نیز ضمن حضور در جمع دانش آموزان از کادر اجرایی سما به جهت برگزاری این مراسم و اهتمام آنها به مسائل مذهبی و دینی دانش آموزان قدردانی کرد.

مرضیه آکار مدیر مدرسه دخترانه سما در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار نای زی نیوز از حمایت های دکتر آروین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز و همکاری ها و زحمات مربیان و اولیای دانش آموزان در برگزاری مراسم های مختلف قدردانی کرد.
مرضیه محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین