«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20:50 - 2024 April 28
کد خبر: ۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
امام جمعه نى ريزمطرح كرد
حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی امام جمعه معزز شهرستان نی ریز و نماینده ولی فقیه در خطبه های این هفته با بیان اینکه در شهر نى ريز اختلافات میان اعضای شوراهاى اسلامی و شهردار باعث عقب افتادن کارهای ضروری شهر شده است، گفت: شوراهای اسلامی شهر با همدلی و اتحاد ضمن پرهیز از اختلاف، نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند و به دنبال خدمت رساندن به مردم باشد تا کارها جلو برود.

نماینده ولی فقیه افزود:اختلافات شورا و شهردار،موجب زیان مردم و شهر است و نباید با اقدامات اختلافی مردم شهر را مایوس کرد ،مردم ازشما گله مند و ناراحت هستند، و باید با ایجاد اتحاد و همدلی برای توسعه شهر تلاش کنید.

حضرت حجت السلام والمسلمين سيدمحمود حسينى افزودند: سالروز شهادت استاد مطهری روز معلم، روز کارگر ،روز شوراهای اسلامی شهر و روستا ،روز هـلال احمر و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای را گرامی می‌داریم و از زحمات معلمان، کارگران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نى ريز تشکر می‌کنیم.

وى افزود: کارگران با کوشش خود چرخ اقتصاد کشور و معلمان با تلاش خود چرخ علم و پژوهش کشور را به حرکت در می‌آورند. این دو قشر زحمتکش بازوان پیشرفت کشور هستند.

امام جمعه نى ريز:از اداره آموزش وپروش خواست اوقات فراغت در تابستان براى دانش آموزان شرایطی فراهم كنند ،که تمام حسينه هاوامکانات و فضاها در اختیار دانش آموزان جهت كارهاى فرهـنگى ورزشى و… قرار بگیرد.

امام جمعه شهرستان نى ريز از مسئولين مربوطه استانى وشهرستان خواست تا ،تیم خونگیری سازمان انتقال خون نى ريز ، برای دریافت خون اهدایی بطور دائم در محل سازمان انتقال خون نى ريزمستقر شوند تا زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود.

علیرضا مقدسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین