«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 08:25 - 2024 April 26
کد خبر: ۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
ضمن گرامیداشت هفته بسیج پیرو فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره مبنی بر تشکیل شجره طیبه بسیج این فرصت برای یکایک ملت عظیم الشان جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد تا با عضویت در بسیج و تلاش در راه پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون دفاعی، علمی، فرهنگی و... دین خود را به شهیدان و امام شهیدان ادا نماید. 

بخشی از این مجموعه عظیم، نخبگان، فرهنگیان، صاحب نظران و اندیشه ورزانی هستند که تحت عنوان بسیج اساتید در صدد کمک به تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده سازی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی( ره) و حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) در دانشگاه های کشور هستند.

 لذا با سفارش سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی به همه بسیجیان با اشاره به کلام امام عارفان که فرمود این امانت سپرده شده به ما حفظ جمهوری اسلامی است که حفظ آن از اوجب واجبات است، در حفظ این امانت از هیچ کوششی دریغ ننمایید.

 با توجه به عنوانی که مقام معظم رهبری به اساتید دانشگاه ها دادند و آنها را فرماندهان جنگ نرم خواندند انتظار از اساتید این است که در این برهه از زمان که تهدیدات مختلف نظامی، امنیتی، فرهنگی و... به طور آشکار پنهان برای ملت و نظام ما احتمال آشفتگی، خطر یا زیان ایجاد می‌کند اساتید دانشگاه ها در کنار و دوشادوش دانشجویان که افسران جنگ نرم هستند با مدیریت، درایت، رفتار، منش و اظهار عقیده هایی که می توانند از خود بروز دهند بر روی دانشجویان خود تاثیر گذار باشند.

 استاد بسیجی با بصیرت تمام از این طریق خود را وسط میدان مبارزه یا تهدیدات می‌بیند و مسائل و مشکلات کشور را با دید کلان مشاهده و تحلیل و بررسی می‌کند.

و مورد پایانی اینکه اساتید دانشگاه ها خود را ملزم بدانند تا تبیین، تشریح و گفتمان سازی بیانیه گام دوم را از اقدامات جدی نهضت انقلابی بسیج بدانند. 

همچنانکه ظهور و بروز این بیانیه تا به حال نیز به همت اساتید بسیجی برکات فراوان داشته است.

مسول کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان نی ریز

سید احمد موسوی مقدم
۱۴۰۰/۹/۲
سید احمد موسوی مقدم _ مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان نی ریز
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین