«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15:21 - 2024 May 13
کد خبر: ۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
این جلسه با حضور نمایندگان  کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان نی ریز اقایان خراسانی و  شکاری برگزار گردید.

 
 در ابتدای جلسه محمدشاهسونی رئیس شورا ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، روز *هلال احمر* را به دلاوران عرصه خدمت بی منت و *روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای* را  تبریک گفت و دیگر اعضای شورای اسلامی نیز نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل و درخواست های نمایندگان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بیان نمودند. 

در این جلسه مقرر شد دیداری با حضور دکتر طهماسبی  نماینده مردم در مجلس  و مهندس یوسفی  فرماندار  شهرستان نی ریز و نمایندگان دیگر کانون های بازنشستگی شهرستان برگزار گردد.

همچنین  در طول سال چند *بنر  فرهنگی و مناسبتی* در سطح شهر نی ریز برای کلیه کانون های بازنشسته سطح شهرستان در نظر گرفته شود.

ضمنا  عنوان گردید  که پس از جلسه داخلی فی مابین کلیه کانون های بازنشستگان شهرستان یک نماینده از طرف این عزیزان با شهرداری نی ریز مکاتبه نماید و *زمینی* با حفظ مالکیت شهرداری  طبق روال قانونی و قانون شهرداری ها جهت اجرای ساختمان نوساز برای *کلیه کانون های بازنشستگان سطح شهرستان* در نظر گرفته شود و  پارک استانداردی متناسب با افراد بازنشستگان در دستور کار شهرداری نی ریز قرار گیرد. 

 لازم به ذکر می باشد در پایان جلسه *نامه های وارده و درخواست های مردمی* ثبت شده در دبیرخانه شورای اسلامی شهر نی ریز مورد بررسی اعضا قرار گرفت.
مرضیه محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین