«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19:25 - 2024 May 19
کد خبر: ۱۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
امام جمعه نی‌ریز در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد
حضرت حجت الاسلام‌والمسلمین حاج سیدمحمود حسینی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه نی ریز با اشاره به جهاد علمی امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن اسلام، گفت: جهاد تبیینی که امروزه مورد تاکید جدی مقام معظم رهبری است ریشه در مکتب امام صادق (ع) یعنی انجام کارهای فرهنگی و علمی دارد.

سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز جمعه با تسلیت شهادت امام ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق (ع) که از مذهب شیعه به پاس خدمات آن امام همام مذهب جعفری نام می برند، افزود: امام صادق (ع) بین امامان معصوم (ع) فرصت پیدا کردند که با تعلیم و تربیت و کارهای علمی و فرهنگی، اسلام را دوباره زنده کنند. همان چیزی که مقام معظم رهبری در جهاد تبیین به مسئولان و افراد تاکید می کنند وی یکی از مهم ترین فعالیت های امام صادق (ع) را روایت هزاران حدیث و کتب دینی و همچنین تربیت هزاران شاگرد معرفی کرد. خطيب نماز جمعه در ادامه ضمن تبريك هفته معلم گفت: معلمان در كنار درس های علمی بايد اخلاق اسلامی را هم به دانش آموزان آموزش دهند .   امام‌جمعه نی ریز تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام تمام توان خود را برای ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های دینی بکار گرفته و در این راستا معلمان، مربیان و والدین در آگاه سازی جوانان تلاش کند که فریب فضای مجازی و دشمن را نخورند ،دشمن می‌خواهد مردم‌ به ویژه جوانان را ناامید کنند. در ادامه جمالی مدیریت اداره آموزش وپرورش به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم، گزراشی از فعالیت های آموزش و پرورش را در جمع نمازگزاران ارائه نمودند.
عليرضا مقدسى
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین