«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16:18 - 2024 May 13
کد خبر: ۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت محصول بــر انجیــر ایـــج،جلسه ای با حضور بخشدار مرکزی،شهردار و اعضای شورای شهر،مدیریت جهاد کشاورزی شهر ایج و دیگر مسئولین محلی در شهرداری برگزار شد.


در این جلسه مسئولین فرصت ها و چالش های این بازار را بررسی و در خصوص ساماندهی هر چه بهتر این رویداد اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند.

از جمله موارد محوری این جلسه، تبادل نظر در مورد جایگاه خرید و فروش محصول بر ایج بود که پس از جمع بندی و در نظر گرفتن همه جوانب و بر اساس تجربیات سال های گذشته اعم از رفع ترافیک و رفع مزاحمت در عبور و مرور مردم، رفع خطرات ناشی از تصادف، دسترسی به سایبان، دسترسی به سرویس بهداشتی،دسترسی به آبسردکن و ... مقرر گردید این بازار در محوطه همجوار با امامزاده سید اولیاء(ع) استقرار یابد.

گفتنیست جلسه دیگری نیز در  خصوص بررسی بهتر و جامع تر ساماندهی بازار بــر با حضور فعالان این عرصه تشکیل خواهد شد ک تاریخ آن متعاقبا اعلام میگردد.
مرضیه محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین