«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 02:46 - 2024 May 13
کد خبر: ۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
نماینده مجلس شورای اسلامی در جشن روز معلم شهرستان بختگان گفت
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بختگان ، جشن هفته معلم این مدیریت در روز ۱۶ اردبیهشت ماه  با حضور معلمین گرانقدر ، بازنشستگان سال ۱۴۰۱ این مدیریت ،نماینده مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان و روسات ادارات و نهاد های دولتی در سالن شهدای معلم برگزار گردید .
در این جلسه طهماسبی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم بیان نمود : یکی از طرح های  بسیار دشوار در زمینه آموزش و پرورش که پس از سالها با عنایت خداوند متعال محقق گردید  اجرا  طرح رتبه بندی معلمان بود .

ایشان ادامه داد : همه ما واقف هستیم که رتبه بندی معلمان دارای نواقص و ایراداتی بود که هم اکنون  در مجلس شورای  اسلامی در حال بررسی  و چک کاری است تا این ایراد نیز برطرف شود است .

نماینده مردم ضمن عذر خواهی بابت تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان و مشکلات به وجود آمده گفت : متاسفانه ناهماهنگی هایی در پرداخت ها به وجود آمد که کام فرهنگیان عزیز را تلخ کرد که با مسببان آن برخورد شد و امید وارم دیگر شاهد چنین اشتباهاتی نشویم.

در پایان این مراسم از بازنشستگان فرهنگی این مدیریت تجلیل به عمل آمد و سپس همه مدعوین برای صرف ناهار در تفرجگاه بناب شهر آباده طشک گرد هم آمدند .
مرضیه محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین