«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12:11 - 2024 May 11
کد خبر: ۱۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
تجلیل از خانواده های معظم شهدا خواجه جمالی
فرماندار بختگان:شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.


مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا با حضور امام جمعه شهر آباده طشک،فرماندار شهرستان،جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ، جانشین فرماندهی انتظامی ، مسئولین شهرستان و خانواده های معظم شهدا به همت معدن کرومیت خواجه جمالی در مدرسه وقار انجام شد. در این مراسم عطاالله جوکار فرماندار بختگان با اشاره به جایگاه خانواده معظم شهدا اظهار داشتند: پیرو صحبت حضرت امام خمینی (ره) ،خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملتند و هر چه انقلاب اسلامی دارد، از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است. پس وظیفه ما مسئولین است که در خدمت رسانی به این عزیزان کوتاهی نکنیم. ایشان افزودند خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار جامعه و جزو سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می روند و همه مسئولان قدردان تلاش های آنها در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی هستند. در این مراسم با اهدا لوح و هدیه از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.
مژگان جلالی
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین