«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 06:23 - 2024 May 05
کد خبر: ۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
حضرت آيت الله حاج سيدمهدى فال اسيرى در مراسم روز خبرنگار مطرح كرد






به همت و دعوت آیت الله حاج سید مهدی فال اسیری آئین گرامیداشت روز خبرنگار با حضورفعالين خبرگزاری ناى ذى نيوز و مسئولین شهرستان برگزار شد.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، شنبه بيست ويكم مرداد، بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمود حسينى نماينده ولى فقيه در شهرستان و امام جمعه معزز نى ريز، حضرت آيت الله حاج سيدمهدى فال اسيرى، دکتر غضنفر نژاد رياست دادگسترى، دکتر قبادی پور معاون سیاسی فرماندار ، موسوى جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه نی ریز ،شريفى جانشين فرمانده نيروى انتظامى ، شاهسوندی ریاست شورای شهر نی ریز ، قطبی رئیس بنیاد شهید ، زارع مدیر حراست ، شهسوار مسئول دفتر مدیر عامل و فتاحپور رئیس واحد روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، خانواده شهید لاری زاده شهید خبرنگار شهرستان نی ریز و خبرنگاران و تحریریه خبرگزاری ناى ذى نيوز در محل نماز خانه حوزه امام مهدى (عج)برگزار شد.




سرآغاز سخن در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار مهندس محمد مهدى توكل مدیر پايگاه خبرى ناى ذى نيوز ضمن تشکر از توجه ویژه آیت الله فال اسیری به پایگاه خبری نای ذی نیوز و برگزاری جلسه تجلیل از خبرنگاران ، از همه حضار و کسانی که اين پايگاه خبرى را در اين چندين سال یاری رساندند بويژه حضرت آيت الله حاج سيدمهدى فال اسيرى شروع کننده این مسیر قدردانی کرد . توکل همچنین حضور مدیران شرکت فولاد غدیر نی ریز به دعوت آیت الله فال اسیری در این مراسم را نشان از دید باز و اهمیت دادن به رسانه توسط دکتر مصطفی پور مدیر عامل پرتلاش این شرکت صنعتی دانست و از ایشان تشکر نمود .

وى همچنیم از فعالیتهای یک سال گذشته این پايگاه خبرى گزارش داد و بیان داشت: اين پايگاه در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد و در حال حاضر با حضور عده ای از جوانان نخبه و انقلابی در حال انجام رسالت مطبوعاتی خود است .

توكل در ادامه با گرامیداشت یاد وخاطره ٥٠٠شهيد شهرستان نى ريز، و شهيد لارى زاده شهید خبرنگار شهرستان نى ريز و تبریک روز خبرنگار، گفت: کار خبرنگاری رسالت بسیار مهمی است که باید در وقت خود و با تدبیر و بصیرت انجام شود و امروز مفتخریم که چراغ راه ما امثال شهید لاری زاده هستند ‌.

وی با قدردانی از تلاش خبرنگاران در ارسال اخبار و اطلاعات تاثیر گذار و موثق گفت: لازمه موفقیت کار هر مدیر، اطلاعات کافی روزانه از موضوعات روز جامعه و پیرامون حوزه مدیریت خود است که این اطلاعات و اخبار را بدون هیچ دستمزدی خبرنگاران در اختیار وی قرار می دهند و لذا باید به رسانه به دید فرصت نگاه کرد نه تهدید.

در ادامه حضرت آيت الله سيدمهدى فال اسيرى ضمن گراميداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اين روز را به همه خبرنگاران مخصوصا خبرنگاران نای ذی نیوز تبريک گفت و عنوان کرد خبرگزاری نای ذی شهرستان نی ریز را از تک صدایی خارج کرد .

وی افزود: خبرنگاران، واقعیت های جامعه را به مردم انعکاس دهند و در بیان آن تعارف نداشته باشند «همه باید به جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشند و در این خصوص خبرنگاران نای ذی تلاش خوبی داشته اند و از آنان تشکر و قدردانی می کنم.

حضرت آيت الله سيدمهدى فال اسيرى افزود : ضرورت دارد خبرنگاران با انعکاس دقیق و صحیح اتفاقات مثبت کشور از جنگ روانی دشمن جلوگیری کنند.

در ادامه جلسه دکتر غضنفرنژاد ریاست دادگستری شهرستان‌ نی ریز در بیان اهمیت رسانه و لزوم شناخت جایگاه واقعی آن بیاناتی را عنوان نمودند .

ایشان با بیان خاطره ای از حضور خبرنگاران در جهت انعکاس موفق مشکلات مردم شهرستان بختگان در سطح کشور و نتیجه بخش بودن این اقدام ارزنده خبرنگار مربوطه عنوان نمود رسانه ها جریان ساز هستند و لذا باید مورد حمایت قرار گیرند.

ایشان رسانه نای ذی نیوز را تاثیر گذار مورد وثوق و پر کار عنوان نمود و اینکه تمامی اعضا این پايگاه خبري بصورت افتخاری و کاملا انقلابی با یکدیگر جهت کمک به شهرستان همکاری میکنند را منحصر بفرد و قابل تقدیر بیان کرد ‌

دکتر قبادی معاون سیاسی فرماندار نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های ارزنده نای ذی نیوز عنوان داشت شاهد هستم که در ایام اغتشاشات رسانه ای که مردانه ایستاد و از مبانی انقلاب دفاع کرد و با مطالب بروز به جنگ با انتشار مطالب علیه نظام میرفت نای ذی نیوز بود و امروز مدیریت مدبرانه مهندس توکل در این رسانه موجب گردیده نای ذی نیوز جایگاه بسیار خوبی در بین مردم و مخاطبین فضای مجازی داشته باشد .

گفتنیست در انتهای این مراسم به رسم یادبود تندیسی مزین به نام و تصویر شهید لاریزاده به همراه هدایا از طرف آيت الله فال اسیری به خبرنگاران و تحریریه پایگاه خبری اعطا شد و همچنین به مسئولین حاضر در جلسه نیز تندیس به همراه یک شاخه گل اهدا گردید .
صادق جبالی
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین