«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20:20 - 2024 May 18
کد خبر: ۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
امروز جمعه نهم تیرماه ، دکتر طهماسبی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس یوسفی فرماندار شهرستان نی ریز با حضور در محل تجهیز چاه شماره ۱۷ شهر نی ریز از نزدیک در روند اقدامات شبانه روزی مدیریت و پرسنل شریف اداره آبفا شهرستان قرار گرفتند.
در این بازدید مهندس قزلبیگلو توضیحات مفصلی در خصوص دلایل افت فشار آب شهر نی ریز و اقدامات صورت گرفته تا کنون ارائه نمودند: فقر سفره های آب زیر زمینی به خاطر خشکسالی ها دلیل اصلی تنش آبی اخیر است بنده کمتر از یک سال است مدیریت آبفا را بر عهده گرفته ام و با پیش بینی این شرایط از زمان حضور در تمام طول مدت در حال طی مراحل قانونی اقدامات رفع تنش آبی برای کل شهرستان بودم و در خیلی از موارد نیز کار انجام شده اما میدانید که حجم پروژه ها و بروکراسی اداری و برگزاری مناقصات و ... زمان بر است و لذا معطلی در انجام پروژه ها بیشتر به این دلیل بوده پرسنل اداره آبفا شهرستان شبانه روز در حال کار جهادی جهت رفع تنش آبی و کمک به مردم هستند با افزایش عمق بهره برداری از دو چاه و اضاف کردن چاه شماره ۱۷ قطعا تا پایان هفته آینده از تنش آبی عبور خواهیم کرد مردم شریف شهرستان می بایست مصرف خود را مدیریت کنند وگرنه دوباره این مشکل پدید خواهد آمد. شما وضعیت کل کشور ، استان و شهرستانهای همجوار را در بحث آب شرب می‌بینید که همه با بحران مواجه هستند. انتقال آب شرب روستاهای نصیر آباد هیچ تاثیری در آب شرب شهر نی ریز ندارد ، مجموعه روستاهای نصیر آباد از قدیم الایام یک چاه آب مخصوص خود داشته اند و مقدار کم آبی نیز که از آب شهر به شبکه آبرسانی احداث شده آنها داده شد با مدیریت آب صنایع و کارگاه‌ها جبران شد . با اقدام ارزنده دکتر طهماسبی و صدور مجوز تجهیز چاه شماره ۱۶ از اداره کل آبفا ، ان شاءلله در تابستان این چاه نیز پس از تشریفات قانونی به مدار وارد خواهد شد.
مرضیه محمدی
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین