«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13:50 - 2024 May 18
کد خبر: ۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
جلسه کمیته  برنامه ریزی شهرستان بختگان  به ریاست مهندس مراد هدایت فرماندار شهرستان و با حضور کارشناسان سازمان برنامه ریزی استان ، اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان با دستور کار سند توسعه شهرستان بختگان  در محل سالن شهید امینی فرمانداری برگزار شد.


در این جلسه که تعدادی از نخبگان،دانشگاهیان و فعالان بخش خصوصی حضور داشتند،
مهندس مراد هدایت فرماندار شهرستان با اشاره به سند توسعه شهرستان و  شناسایی اهداف و اجرای برنامه های متناسب با سرزمین اظهار داشتند: هر منطقه ای پتانسیل خاص خود را دارد که باید از حداکثر ظرفیت شهرستان سندی تدوین شود که منجر به رشد،شکوفایی ، پیشرفت و توسعه شهرستان گردد.

در ادامه سرکار خانم دکترفانی رئیس گروه آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه استان فرماندار را به عنوان نماینده  عالی ترین نماینده دولت در شهرستان عنوان کرد که مسئولیت اجرا و پیاده سازی سند را با نظارت بر دستگاه‌های اجرایی  بر عهده دارد.

ایشان با اشاره به کمبود آبهای زیر زمینی و فرونشست هایی که اتفاق افتاده افزود،چاره ای جز آمایش سرزمین نداریم که میطلبد محیط زیست با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مرتبط و کلیه کسانی که دغدغه رشد و پیشرفت منطقه را دارند ، سندی برای پیشرفت و توسعه ای شهرستان تدوین کنند‌.

وی افزود در این خصوص  نیاز به ایجاد کارگروه‌هایی است متشکل از عموم مردم که با بحث و تبادل نظر و پرسشنامه های متعدد ظرفیت های منطقه را شناسایی و در تدوین سند توسعه شهرستان فعالیت کنند.

در ادامه مشاور طرح سند توسعه شهرستانهای فارس  دکتر ابراهیمی بیان داشت  سند توسعه شهرستان براساس قانون برای دهه آتی بختگان قابلیت اجرایی دارد و از عموم صاحب نظران، نخبگان، دانشگاهیان و اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان خواست تا با مراجعه به لینک زیر
*https://survey.porsline.ir/s/K9thzpW/*
به پرسشنامه شماره یک سازمان برنامه و بودجه در خصوص سند توسعه شهرستان بختگان پاسخ دهند. 

در این جلسه به دستور فرماندار *عبدالمطلب دیبا نماینده شورای اسلامی شهرستان* به عنوان هماهنگ کنند اعضا جهت تنظیم سند توسعه شهرستان معرفی واز وی خواسته شد تا هرچه سریع تر اقدام و هماهنگی لازم را در این خصوص انجام دهد. 
مرضیه محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین