«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13:29 - 2024 May 18
کد خبر: ۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
فرمانده انتظامی شهرستان نى ريز گفت: با تلاش مأموران پليس شهرستان و يگان تكاوري، ٩٢٨ کیلوگرم مرفين در بازرسي از يك دستگاه كاميون كشف شد. 


سرهـنگ عظيم اله كرمى بيان كرد: روز گذشته مأموران انتظامي شهرستان ني‌ريز با همكاري كاركنان يگان تكاوري استان حين گشت‌زني در محور "سيرجان-نى ريزبه يك دستگاه كاميون حامل بار لاستيك مشكوك و با اقدامات فني و تخصصي آن را توقيف كردند.

وي خاطر نشان كرد: ماموران انتظامي با هوشياري و تيزبيني موفق شدند در بازرسي از اين كاميون ٩٢٨ کیلوگرم مرفين كه به طرز بسيار ماهرانه‌اي در كف اتاق زير بار لاستيك خودرو جاسازي شده بود كشف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نى ريز با اشاره به اينكه در اين خصوص يك قاچاقچي حرفه‌اي دستگير و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد، بيان داشت: ما استوارتر از هميشه در برابر قاچاقچيان ايستاده‌ايم و به هيچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهيم داد.
علیرضا مقدسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین