«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 05:41 - 2024 May 03
کد خبر: ۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
امام جمعه استهبان در مراسم تودیع و معارفه دادستان این شهرستان؛

:o: حجه الاسلام و المسلمین خاوری امام جمعه استهبان در مراسم تودیع و معارفه دادستان استهبان گفت: بنده ۱۸، ۱۹ ساله در این شهر هستم. گرفتاری ویژه و مشکل خاصی با مسئولین نداشتیم ولی در این دو دوره آرامشی نسبی حاکم بود و فشار از روی بنده کمتر شد. آقای محبی آرامش همراه با قاطعیت دارند، در عین اینکه حق کسی را ضایع نمی کنند با تمام انقطاع کار خود را انجام می‌داد. درایت، هوشیاری، متانت از شاخصه های اصلی ایشان است. باید به این عزیزان میدان داشته شود. اینان سرمایه های نظام هستند. امثال آقای محبی نباید در دادگاهی بمانند و ۲۰۰ پرونده در ماه داشته باشند و نتوانند پیشرفت کنند، که اگر این اتفاق بیفتد ضرر اصلی آن به دستگاه قضایی بر می‌گردد. ان شالله به ایشان میدان خیلی خوبی داده شود.

:o:ما شورای تأمین خوبی داریم زحمت می‌کشند و در شهر های دیگر به نیروی انتظامی رنج داده شد ولی در شهر ماه الحمدلله مشکلی نبود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین