«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23:31 - 2024 May 02
کد خبر: ۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹

:o: رزمایش جهادگران فاطمی دو با حضور مهندس کارگر فرماندار شهرستان استهبان، حجه الاسلام و المسلمین خاوری امام جمعه معزز استهبان و ۴۵۰ جهادگر ناحیه بسیج سپاه استهبان در قالب ۲۰ گروه جهادی در ۱۲ عرصه عمرانی، کشاورزی، فرهنگی، آموزشی،خدمت مومنانه،دامپزشکی، سلامت،ورزش و ... در سالن شهید مرشدی برگزار شد.

:o:در ابتدا سرهنگ امیری فرمانده سپاه استهبان ضمن تبریک هفته بسیج خدمت همه ی حاضرین خیر مقدم گفت.
:o:در این مراسم خاوری امام جمعه استهبان گفت: هفته بسیج را خدمت همه ی بسیجیان تبریک میگوییم و افتخار می کنیم که همه ی ما ناممان در این دفتر ثبت است. ارتباطی بین جامعه ما، بسیج و شهدا است.
عشق و علاقه ما به این شهدای گرانقدر وجود دارد. نمیشود که ما به این افراد مثل شهید سلیمانی و شهید مطهری و... علاقه مند باشیم و این افراد از ما دستگیری نکنند و روز قیامت ان شالله شافی ما خواهند بود.
:o: باید رابطه ای عمیقی بین خودمان و شهدا برقرار کنیم. نه تنها برای یک روز برای آن ها گل ببریم و عطر افشانی کنیم بلکه در طول زندگی باید این رابطه را حفط کنیم.ما محتاج این شهدا هستیم ان‌شالله این هفته عمق علاقه و ارتباط ما با شهدا بیشتر باشد.
:o:شاخصه ای که بسیج دارد اینکه در تمامی زمینه های کرونا،سیل و... در پیش قدم است و همین شاخص اصلی بسیج است، نوکر مردم بودند شاخص اصلی بسیج است.
فقه در اسلام دو چیز است اول عمل به واجبات دوم خدمت به مردم.رفتار و الگوی اهل بیت خدمت به مردم بوده است.همین خدمت به مردم در بسیج سازندگی رفتار اهل بیت و ائمه است.
:rotating_light:تا وقتی این سفره خدمت به مردم پهن است که انقلاب اسلامی ما وجود دارد. و اصل نظام در مخاطره نباشد.همانطور که مقام معظم رهبری فرموند این شرارت ها جمع می‌شود
ولی این را ما باید انجام دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین