«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 05:58 - 2024 May 03
کد خبر: ۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸


:o: یوسف کارگر فرماندار استهبان در راستای اعمال نقش نظارتی فرمانداری بر عملکرد ادارات و دستگاههای اجرایی،از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بازدید کرد.


:o:به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان؛
در ادامه بازدید سرزده فرمانداراستهبان، از ادارات شهرستان یوسف کارگر با حضور در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، ضمن بازدید از واحدهای مختلف این اداره و گفتگو با رئیس وکارکنان ، در جریان ارائه خدمات به مراجعین قرار گرفته و ارائه خدمات مطلوب، تکریم مراجعین و پیگیری امورات شهروندان را تا حصول نتیجه خواستار شد.

:o: فرماندار استهبان بر رعایت نظم و انضباط اداری و ساماندهی بهینه امور تاکید و هدف از اینگونه بازدیدها را نظارت بر عملکرد ادارات به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم عنوان کرد.

:o:وی بر نقش غیر قابل انکار برنامه ریزی در حوزه آبخیزداری و منابع طبیعی در راستای مبارزه با بحران هایی از قبیل خشکسالی و آتش سوزی تاکید و خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، ترویجی و اطلاع رسانی، بهترین رویکرد حفظ منابع طبیعی و صرفه جویی های اقتصادی در این حوزه است.

:o:نماینده عالی دولت در این دیدار بر لزوم جلوگیری از تخریب مراتع و عرصه‌های منابع طبیعی تاکید و یادآورشد: با متخلفانی که موجب هر‌گونه تخریب، تصرف و آتش سوزی در عرصه منابع طبیعی شهرستان شوند به شدت برخورد خواهد شد.

:o:در ادامه ابراهیمی رئیس اداره منابع طبیعی  و آبخیزداری شهرستان استهبان در خصوص اقدامات ، توانمندی ها و مشکلات و موانع موجود بر سر راه خدمت رسانی هرچه بهتر این اداره در راستای وظایف سازمانی حفاظت ، احیاء ، توسعه و بهره برداری از عرصه های منابع طبیعی گزارش جامعی ارائه نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین