«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 08:19 - 2024 May 02
کد خبر: ۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

مسئول سوخت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: طرح پلاك‌گذاري تراكتورها به منظور پيش‌گيري و مقابله با قاچاق سوخت خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي استان فارس،  با همكاري جهادكشاورزي، تعاوني تراكتورداران و پليس راهوار در حال اجراست.

به گزارش روابط‌عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز، مریم نقیبی‌نژاد ابرازکرد: از مزاياي اين طرح تسهيل در دريافت سوخت، برخورداري از هويت و سنددارشدن ماشين‌آلات كشاورزي، جلوگيري از سرقت و تسهيل در خريد، فروش و انتقال اسناد آن‌هاست.

وی با تاكيد بر اينكه تخصيص سهميه سوخت به دستگاه‌هاي فاقد پلاك از ابتدای شهريورماه امسال امكان‌پذير نیست، اظهاركرد: مالكيني كه تاكنون در اين خصوص اقدام نكرده‌اند؛ می‌باید هرچه سريع‌تر به نمايندگي اتحاديه تعاوني تراكتورداران شهرستان مراجعه نمايند.

این کارشناس‌مسئول تصریح‌کرد: دارندگان ماشين‌آلات كشاورزي تنها تا پايان شهريور 1401 براي تشکیل پرونده و پلاك‌گذاري مهلت دارند و پس از آن، به درخواست‌ها ترتیب اثر داده نمی‌شود.

سيدابراهيم فقيهي
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین