«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 01:07 - 2024 May 06
کد خبر: ۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مراکز آموزش عالی، هفته آینده به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار می‌شود.

با حضور 912 داوطلب،آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار می شود.

 آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مراکز آموزش عالی، در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردی‌بهشت ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مهدی راه‌وار، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان نی ریز ضمن بیان این مطلب که این آزمون با حضور 912 داوطلب از شهرستان‌های نی ریز، استهبان و بختگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار می‌شود، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با برگزاری آزمون‌های متعدد، تجارب ارزشمندی را جهت برگزاری آزمون‌ها به دست آورده و در سال‌جاری نیز آزمون‌های دیگری از جمله آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آزمون کارشناسی ناپیوسته، آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و آزمون طرح فراگیر کارشناسی ارشد را نیز با همکاری کلیه ادارات و دستگاه‌ها برگزار خواهد کرد.

راهوار همچنین ضمن تقدیر و سپاسگزاری از همکاری‌های همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها با دانشگاه آزاد اسلامی در امر برگزاری آزمون‌ها افزود: در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، 493 داوطلب زن و 419 داوطلب مرد شزکت کرده‌‌اند که بیش از 54 درصد داوطلبان را در این آزمون زنان تشکیل می‌دهند.

 نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان نی ریز با بیان این که کلیه شزکت‌کنندگان در روزهای برگزاری آزمون ضمن زدن ماسک، اصول بهداشتی را رعایت کنند، افزود: در روزهای چهارشنبه لغایت شنبه هشتم تا یازدهم تیرماه نیز آزمون سراسری سال 1401 با رقابت 1915 داوطلب شامل 1239 داوطلب زن و 676 داوطلب مرد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نی ریز برگزار می شود که در این آزمون نیز بیش از 64 درصد شرکت کنندگان را داوطلبان زن تشکیل می‌دهند.

راهوار همچنین افزود: کارت ورود به جلسه داوطلبان، دو روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.

 

مهدی جلالیان، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین