«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 08:21 - 2024 May 06
کد خبر: ۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
دکتر حمید آروین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی و جهادی در مجموعه دانشگاه در راستای پیشبرد هر چه بهتر امور تاکید کرد.

دکتر حمید آروین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی و جهادی در مجموعه دانشگاه در راستای پیشبرد هر چه بهتر امور تاکید کرد.



 در آخرین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز که با حضور هیات رئیسه و کارکنان در مسجد امام حسن عسکری(ع) دانشگاه برگزار شد، دکتر حمید آروین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به فرهنگ بسیجی تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم به منظور پیشبرد بهنر و بیشتر امور، فرهنگ بسیجی و جهادی را در مجموعه دانشگاه توسعه و ترویج دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه با اشاره به 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهداء و سالروز تاسیس نهاد باارزش بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به کارکنان دانشگاه گفت: شهداء عزیزترین سرمایه خود یعمی جانشان را نثار این کشور و نظام کردندو همه ما در برابر شهیدان مسئولیم.

آروین همچنین از زحمات و تلاش‌های کارکنان در سال 1400 قدردانی و ضمن آرزوی سلامتی برای کارکنان سال 1401 را سال پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در همه زمینه‌ها دانست.

محمدحسین بیات، معاون اداری مالی واحد نی ریز نیز در این نشست به موفقیت‌های دانشگاه در عرصه‌های مختلف به ویژه رشد و افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی مجتمع فرهیختگان دانشگاه در سال 1401 و انعقاد قرارداد با مجتمع فولاد، ان شاء الله شاهد توسعه دانشگاه و موفقیت آن خواهیم بود.

 در این جلسه همچنین از کارمندان حوزه‌های مختلف دانشگاه که با شرکت در مسابقات ورزشی، حائز رتبه‌های برتر شده بودند با اعطای کارت هدیه تقدیر و سپاسگزاری به عمل آمد.

مهدی جلالیان، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین