«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 02:45 - 2024 May 06
کد خبر: ۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
دکتر حمید آروین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز در جمع پاشداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان نی ریز، پاسداران را مالک اشترها و ابوذرهای زمان و فهمیده‌های مکتب و اندیشه حسینی معرفی کرد.

دکتر حمید آروین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز و هیات رئیسه این واحد دانشگاهی ضمن حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، اعیاد خجسته شعبانیه و به ویژه روز پاسدار را به بسیجیان و پاسداران جان برکف تبریک و تهنیت گفتند.

دکتر حمید آروین در این دیدار ضمن توصیف پاسداران به مالک اشترها و ابوذرهای زمان و فهمیده‌های مکتب و اندیشه حسینی افزود: روز میلاد سید و سالار شهیدان در واقع مجالی است برای پاسداری از نام پاسدار و شما سبزپوشان، هم شاگردی‌های مکتب علی اکبر و قاسم هستید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز خطاب به پاسداران همیشه سرافراز گفت: بر خود فرض دانستیم به مناسبت اعیاد خجسته شعبانیه و به ویژه سالروز میلاد سراسر نور آقای عشق و حماسه سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، روز پاسدار را خدمت شما پاسداران عزیزو سرافراز و جان برکفان اسلام، تشیع و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  تبریک عرض نموده، از خدمات، زحمات، ایثارها، جان فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های مجموعه منتظران شهادت کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

در ادامه این دیدار با اهداء لوح سپاس از سوی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز زحمات و ایثار پاسداران عزیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

 

مهدی جلالیان، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین