«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 08:27 - 2024 May 06
کد خبر: ۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
دکتر حمیدرضا آروین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز، نامگذاری روز میلاد سراسر نور و سرور حضرت فاطمه زهرا(س) به نام روز مادر و روز زن را نشان از اهمیت و جایگاه والای مادران و زنان دانست.

مراسم تکریم از کارمندان زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با حضور هیات رئیسه و کارمندان زن این واحد دانشگاهی در سالن کنفرانس ساهتمان شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.


در این مراسم، دکتر حمیدرضا آروین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز ضمن تبریک این روز به کارمندان زن دانشگاه گفت: نامگذاری روز میلاد سراسر نور و سرور حضرت فاطمه زهرا(س) به نام روز مادر و روز زن را نشان از اهمیت و جایگاه والای مادران و زنان دانست.

عضوهیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با اشاره به این مطلب که حقیقتا جایگاه زنان و اهمیت آنان در جامعه و نهاد خانواده توصیف ناشدنی است، خطاب به کارمندان زن دانشگاه گفت: از زحمات یکایک شما بزرگواران هم در مجموعه دانشگاه و هم به عنوان عضوی از جامعه که واقعا نقشی تاثیرگذار در تربیت و پرورش فرزندان و آینده‌سازی کشور دارید، سپاسگزارم.

مهدی جلالیان روابط عمومی دانشگاه آژاد اسلامی واحد نی ریز
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین