«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13:01 - 2024 May 06
کد خبر: ۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
دکتر حمید آروین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز از پذیرش دانشجو در رشته شهرسازی در این واحد دانشگاهی برای نخستین بار جهت نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 خبر داد.

 دکتر حمید آروین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز  از شروع ثبت نام متقاضیان ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی در مقاطع کاردانی و کارشناسی خبر داد و گفت: کلیه داوطلبان و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز در مقاطع کاردانی و کارشناسی می‌توانند با تماس تلفنی با شماره‌های 09177328976و 07153828172یا حضور در دانشگاه نسبت به ثبت نام در رشته‌ مورد نظر خود اقدام کنند.

آروین همچنین ضمن توصیه به دانشجویان مقطع کاردانی که با اتمام امتحانات خود در این نیمسال، فارغ‌التحصیل خواهند شد، گفت: این گروه از دانشجویان می توانند نسبت به ثبت نام خود در مقطع کارشناسی اقدام کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز همچنین از پذیرش دانشجو در رشته شهرسازی در مقطع کاردانی در این واحد دانشگاهی برای نخستین بار خبر داد و افزود: امیدواریم با استقبال داوطلبان از این رشته، بتوانیم در سال‌های بعد، مقطع کارشناسی آن را نیز در واحد نی ریز تصویب کنیم.

 ثبت نام متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس سوابق تحصیلی( بدون آزمون ) در محل دانشگاه آغاز شده و داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند.

 

 

مهدی جلالیان روابط عمومی دانشگاه آژاد اسلامی واحد نی ریز
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین