«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 05:20 - 2024 May 19
کد خبر: ۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
دکتر حمید آروین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز در جمع کارمندان این واحد دانشگاهی، پیشرفت و در کارها را نیازمند روحیه بسیجی معرفی کرد.

دکتر حمید آروین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز در جمع کارمندان این واحد دانشگاهی، پیشرفت و در کارها را نیازمند روحیه بسیجی معرفی کرد.

همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری و مشارکت بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، بسیج ادارات و اصناف شهرستان  و حوزه‌ معاونت اداری مالی و ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با حضور هیات رئیسه و کارکنان این واحد دانشگاهی از دانشگاه به طرف تفرجگاه بیدبخویه برگزار شد.

حمید آروین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز در این مراسم با قدردانی از زحمات کلیه کارکنان دانشگاه و با تبریک هفته بسیج گفت: هر جا که روحیه بسیجی و جهادی وجود داشته باشد، کارها به نحو احسن پیش می‌رود و حقیقتا پیشرفت در کارها، نیازمند روحیه  بسیجی است و باید در مسیر پیشرفت و تعالی دانشگاه، فعالیت‌ها را بسیجی‌وار انجام دهیم.

در این مراسم از کارکنان ایثارگر و بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و همچنین از کارمندانی که با مجموعه بسیج شهرستان همکاری دارند با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

 

مهدی جلالیان روابط عمومی دانشگاه آژاد اسلامی واحد نی ریز
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین