«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 10:51 - 2024 June 02
کد خبر: ۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
به مناسبت هفته سلامت روان، طرح سنجش سلامت ویژه کارمندان و اساتید زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

به مناسبت هفته سلامت روان، طرح سنجش سلامت ویژه کارمندان و اساتید زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد  نی ریز با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

 نرجس نظرزاده از کارشناسان تغذیه شبکه بهداشت و درمان نی ریز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص عوامل پوکی استخوان به اثرات این ضایعه اشاره کرد که مورد توجه کارکنان شرکت کننده در این طرح قرار گرفت.

جمیله قاسم‌پور، ماما و کارشناس شبکه بهداشت و درمان نی ریز در توضیحاتی به عوامل سرطان سینه و نشانه‌های آن اشاره کرد و حاضران در این طرح، سئوالات خود را مطرح کردند و کارشناسان نیز به سئوالات طرح شده، پاسح گفتند.

 در این طرح، کلیه کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز از نظر شاخصه‌های سلامت مورد ارزیابی قرار گرفتند. این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز به مناسبت هفته سلامت روان و در ساختمان شهید قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 

 

 

مهدی جلالیان روابط عمومی دانشگاه آژاد اسلامی واحد نی ریز
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین