«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 06:37 - 2024 May 02
کد خبر: ۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
"بسم الله الرحمن الرحیم"

 السلام علیک یا ابا عبدا... الحسین و علی الارواح التی حلت بفنائک 


از واقعه ای تو را خبر خواهم کرد
وآنرا به دو حرف مختصر خواهم کرد

با عشق تو در خاک نهان خواهم شد
با مهر تو سر ز خاک بر خواهم کرد


قرابت پرمعنای بیست و ششم مردادماه؛ سالگرد ورود آزادگان سرافراز به ایران اسلامی در سال جاری با ایام شهادت سرور و سالار آزادگان جهان حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) فرصت مغتنم یادآوری، تجلیل و بزرگداشتِ استقامت و پایمردیِ این رهروان صدیق راه حسینی (علیه السلام) است که به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مثل کوه در دوران اسارت در مقابل رژیم بعثی خبیث ایستادند.

 این عزیزان قهرمان، الماس های درخشان تاریخ معاصر سرزمینمان گردیدند و سالروز بازگشت غرورآفرین ایشان؛ پاسداشت میراثی فرهنگی و گنجینه ای از الگوهای ارزشی برای تداوم و تعالی استقامت و پایداری در تحقق اهداف فردی و اجتماعی می باشد.

بیش از ۵۰ نفر از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس، اعزامی از شهرستان شهید پرور نی ریز می باشند. ایشان به صورت تجمیعی بالغ بر ۵۹ هزار روز را در اسارت رژیم بعثی گذرانیده اند و بیش از نیمی از ایشان هر یک بیش از هزار روز در اسارت بودند.
تاسی از حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) و صبر و مجاهدت ایشان در راه رضای ذات اقدس الهی به روز باشکوه بازگشت پیروزمندانه انجامید.

به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) -که همواره در یاد اسرا بودند- سلام و درود فرستاده و یاد و خاطره همه آزادگان شهید از جمله سید آزادگان مرحوم حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی (رحمة الله علیه) و آزادگان متوفی را گرامی می داریم.

از درگاه ذات اقدس الهی دوام سلامت و مزید توفیقات یکایک عزیزان را مسئلت می نماید.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز
سید رضا قطبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین