«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 05:21 - 2024 May 02
کد خبر: ۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹
فقها و مراجع تقلید
این نامه سرگشاده را رنجنامه ای بدانید، از سوی فرزند معنوی حضرت روح الله که کمالش را در تبعیت محض از امام خامنه ای روحی فداه میداند، البته رنجنامه ای که در بطن خود کینه ای مقدس از اهالی ناکجا آباد زر و زور و تزویر را نگه ‏داشته است و منتظر اقدامی سترگ از سوی دلسوزان است !

شما علمای تنها کشور شیعی هستید و باید مایه فخر و آرامش خاطر شیعیان باشید، که متاسفانه اینگونه نیست !

به واسطه تلاش و کوشش خستگی ناپذیر امام ره و جانفشانی مستضعفین این انقلاب به ثمر نشسته و بیش از ۴۰ سال در میان طوفان فتنه ‌ها این کشتی همچنان به مسیر خود ادامه داده، اما چند سالی است که حضور شما در صحنه انقلاب مان کمرنگ شده و اخبار خوبی از جانب شما و اطرافیانتان به گوش نمی رسد !

مرجعیت  قدمهایش محکم نیست. از سالها قبل از فتنه ۸۸ تاکنون متأسفانه اثر گذاری شما در صحنه سیاست ‏و حکومت و حمایت شما از انقلاب و رهبری معزز آن به هیچوجه ملموس نیست. متاسفانه مواضع گاها در تضاد شما با مواضع مقام عظمای ولایت و عموم مردم مستضعف که طبق فرمایش امام ره صاحبان انقلاب هستند، حمایت و سکوت شما در مقابل دولت حاکم که تمام دستاوردهای این ملت که ثمره خون ‏جوانانش بوده را به ثمن بخس داده، غیر قابل هضم و توجیه می باشد !

از طرفی مردم خسته از جنگ روانی، زیر بار فشار اقتصادی کمر خم نموده اند و خیل عظیمی از آنها محتاج حداقلهایی همچون یارانه که حق مسلم شان است، می باشند و متاسفانه دولت نه تنها در این سالها، همراه با تورم مبلغ آن را ‏افزایش نداده، بلکه میلیونها نفر را، از دریافت همین مبلغ ناچیز حذف نموده و با همراهی نمایندگان مجلسی که تنها دغدغه شان، افزایش دریافتی خودشان و کارهای دون شانی هم چون سلفی گرفتن با رجاله ای ملحد می باشد، سعی در خیانتی دیگر و افزایش قیمت حامل های انرژی و ... دارد .

در این سالها ‏شاهد بودیم، که متاسفانه شما در اکثر صحنه های حساس یا سکوت نموده اید، یا با بد عمل کردن و دیر موضع گرفتن، عملا نه تنها هیچ کمکی به ولی فقیه مظلوم و مسلم زمانه و مردمی که در تنگناهای شدید مالی هستند، ننموده اید، بلکه گاها با حمایت از دولتی که به فکر سهامدارن خود است، نه مردم ‏مستضعف باعث رنجش عمومی و حتی معتقدین و کاهش اعتماد و اعتقاد ملت شده اید !

گرانی هدفمند و روز به روز مایحتاج عمومی، بیکاری میلیون ها جوان تحصیل کرده، مشگل معیشت و ازدواج جوانان، فساد سازمان یافته فرهنگی، تورم لجام گسیخته و واردات اجناس بنجل خارجی و قاچاق کالا و تعطیلی کارخانه ‏ها و دزدی و چپاول گسترده و صدها معضل و مشگل دیگر مردمی که حدود ۴۰ سال از انقلابشان در صحنه های مختلف حمایت نموده اند، برای شما اهمیتی نداشته که اگر داشت، سکوت نمی کردید .

از آنسو شاهدیم که دولت و شخص رئیسش که متاسفانه هم لباس شماست، با سیاه نمایی و دروغ و تهمت و عقده گشایی نسبت به ولی فقیه به خاطر مشتی رای حرام تمام داشته هایمان را به تاراج گذاشته و حتی جمهوری اسلامی را متهم به قتل منافقین نمود و شما سکوت کردید !

در فتنه ۸۸ و تخریب شدید نیروهای انقلابی در انتخابات ۹۲ و ۹۶ در ماجرای برجام و تخریب صنعت هسته ای و فضایی و زنجیره ‏اتفاقات پس از آن تا به امروز و نزدیک به هفت سال تخریب و تمسخر مردم مظلوم و دهها برچسب زشت و سخیف که به آنها زده شد، در مورد اقتصاد مقاومتی که به آن عمل نشد، در وقایع تاراج ارزی و طلای کشور و بدتر از آن اتفاقات زشت غیرفرهنگی که در شهرهای مختلف و از همه اینها مهمتر در موارد متعدد تحریف روایات اهل بیت عصمت و طهارت و دروغ بستن به امامان معصوم توسط شخص رئیس دولت تزویر ، شما فقط سکوت کردید و سکوت و سکوت

واقعا چرا ؟؟

‏چرا وقتی که با وقاحت از کربلا درس مذاکره و با رذالت صلح امام حسن (ع) را تحریف نمود و با بی حیایی به امام رضا (ع) طعنه زد، کفن پوش نشدید ؟؟
چرا حالا که به پیامبر عظیم الشان تهمت می زند و توافق او با مشرکین را تحریف میکند، صدای شما در نمی آید ؟؟

کو آن تعصب دینی شما ؟؟

‏چرا شما با سکوت و همراهیتان پا در جای پای توابینی هم چون سلیمان صرد خزاعی گذاشته اید ؟؟

بخدا قسم تاریخ در حال تکرار است و باز حسینِ این زمان در راه کوفه است و باز این مسلم زمان است که در کوفه تنها مانده و سلیمانها مشغول عبادت و ذکر مسئله در مساجد و منابر خود هستند !

خدا کند که شما عاقبت جزء توابین نباشید !!

عبدالرحیم بناکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین