«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 01:54 - 2024 May 19
کد خبر: ۱۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
با پیگیری های دکتر طهماسبی نماینده مردم در مجلس وتوسط جهاد کشاورزی شهرستان استهبان صورت گرفت
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان استهبان، از اجرای طرح انتقال آب بخش کشاورزی با لوله، از روستای ماهفرخان به طول دو کیلومتر به روستای محمدآباد خیر استهبان با پیگیری های طهماسبی نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی فارس و تلاش مستمر مدیریت جهاد کشاورزی استهبان خبر داد.


مهدی اعیان منش با بیان اینکه مبلغ 12هزار و 900میلیون ریال برای اجرای طرح مذکور هزینه شده است، تصریح کرد: 11هزار میلیون ریال طرح از محل اعتبارات دولتی ملی و 1900میلیون ریال آن از محل خودیاری های مردمی پرداخت شده است. اعیان منش عنوان کرد: اراضی تحت شرب این طرح 525 هکتار است که توسط 200کشاورز مورد بهره برداری قرار می گیرد. وی افزود: انجام امور بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی از جمله حوزه های دارای اهمیت ویژه است و قبلا انتقال آب از چاه تا محل شرب مزارع به وسیله کانال سیمانی فرسوده انجام می شد که این امر موجب تلفات آب می گردید و با این اقدام از اتلاف آب کشاورزی جلوگیری شده است . اعیان منش ضمن‌تشکر از پیگیری های بسیار موثر دکتر طهماسبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این خصوص ، ابراز کرد: طول این کانال آبرسانی 11کیلومتر است که در این طرح 2کیلومتر آن لوله کشی شده و در صورت تامین اعتبار با عنایت پروردگار ادامه خواهد یافت.
راضیه دیانت
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین