«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 01:20 - 2024 April 30
کد خبر: ۱۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
۴) ماموریت کلیه مدیران و کارکنان از ستاد سازمان جهاد کشاورزی به شهرستان ها و بالعکس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ( ۲۸ و ۲۹ ام فروردین ماه ) ممنوع اعلام می گردد.



۵) طبق اعلام ستاد بحران ، الزاما ظرف مدت ۷۲ ساعت بعد از وقوع بارش ، درصورت بروز خسارت ، با همکاری تمامی کارکنان مجموعه بازدید های لازم صورت گرفته و میزان خسارت وارده برآورد و گزارش آن ارسال گردد. ۶) پیش بینی بارش های این سامانه حاکی از این است که: بارش از شهرستان های رستم،ممسنی،سپیدان و بیضاء در دوشنبه بعد از ظهر آغاز می گردد سپس با حرکت سامانه به سمت شهرستانهای بخش مرکزی به ویژه منطقه دشت ارژن در شیراز شاهد بارشهای زیادی خواهد بود. تمرکز و شدت بارش ها در شهرستان های جنوبی و با وضعیت قرمز از نیمه شب سه شنبه آغاز و در محدوده زمانی کم با بارش های زیاد در طول روز سه شنبه ادامه خواهد یافت. شهرستان های بختگان ،سرچهان و بوانات در روز چهارشنبه با تشدید بارش ها مواجه خواهند بود و در نهایت چهارشنبه بعد از ظهر سامانه از استان خارج می گردد. ۷) با توجه به انجام کوچ عشایر در برخی از شهرستان ها با همکاری با روسای ادارات امور عشایر ، اطلاع رسانی گسترده به عشایر برای عدم جابه جایی، اسکان در مناطق امن، عدم چرای دام و ...صورت پذیرد. ۸) رعایت تمامی نکات درج شده در اطلاعیه های صادره توسط اداره محترم روابط عمومی و معاونت های تخصصی سازمان ، لازم الاجرا می باشد. اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات سازمان جهاد کشاورزی فارس
مرضیه محمدی
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین