«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 09:09 - 2024 April 30
کد خبر: ۱۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
در جریان بازی تیم استقلال، پس ورود جیمی‌جامپ به زمین بازی، ماموران پلیس مطابق وظیفه خود وارد عمل می‌شوند. اما دروازه‌بان استقلال با قانون‌شکنی به سمت مأمور پلیس حمله‌ور شده و با قلدری برخورد می‌کند!


چرا باید بازیکن فوتبال به خود جرأت بدهد اینگونه با حافظان امنیت برخورد کند؟ مگر نه اینکه حفظ اقتدار پلیس و حافظان امنیت، لازمه حفظ امنیت کشور است؟ به راستی چه تفاوتی بین حمله به پلیس در سیستان و بلوچستان و با شکستن ابهت پلیس در ورزشگاه و در برابر میلیون‌ها بیننده وجود دارد؟ یکی شخص او را ترور می‌کند دیگری شخصیت او را. دومی راه را برای اقدامات اولی باز می‌کند. شاخ و شانه کشیدن برای حافظان امنیت باید هزینه سنگینی برای افراد داشته باشد خصوصا سلبریتی‌ها. محرومیت سنگین این بازیکن و برخورد قضایی با این سلبریتی فوتبالی کمترین کاری است که باعث می‌شود تا حرمت حافظان امنیت حفظ شود./ رجانیوز

مرضیه محمدی
منبع: رجا نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین