«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 04:30 - 2024 April 30
کد خبر: ۱۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
امام جمعه موقت نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد
حجت الاسلام والمسلمين شفیعی امام جمعه موقت امروز در خطبه های نمازجمعه با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: حضور پر شکوه و گسترده مردم در نماز عید فطر، نشانه وحدت و اتحاد و همبستگی است.


خطیب نماز جمعه با بیان اینکه رمضان با تمام لحظات بی بدیل صفا و رحمتش گذشت، اظهار داشت: مردم خداجوی و مؤمن و سرشار از عشق به ذات احدی، با حضور در نماز عید فطر، وحدت و همدلی خود را به نمایش گذاشتند. وی اضافه کرد: دشمنان، نسل جوان و بنیان خانواده‌های ایرانی و زیرساخت های اعتقادی و دینی را هدف قرارداده اند تا برای جوانان، مسائلی را که در عرف ما، زشت و قبیح است را عادی سازی کنند. وی یادآورشد: یکی دیگر از موضوعاتی که دشمن روی آن تمرکز دارد، موضوع فرزندآوری است که به شدت آن را مورد هجمه قرار داده و در فضای مجازی، بر علیه آن تبلیغات سوء انجام می دهد. امام جمعه موقت افزود: رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر فرمودند رژیم خبیث صهیونیستی در ماجرای حمله به کنسولگری اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. خطيب نماز جمعه موقت نی ریز با اشاره به سخنرانی اخیر حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای که فرموده اند: نظام اسلامی درصدد نیست کسی را به زور وادار به دینداری کند، اما طبعاً در مقابل هنجارشکنی، بی‌اعتنایی نخواهد کرد و مسئولان، آحاد مردم، آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وظایف خود عمل کنند، ضمن تقدیر از نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی از آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب از روز شنبه ۲۵ فروردین خبر داده است. این طرح به شرطی موفق میشود که همه دستگاه ها پای کار بیایند و همه مسئولان در ادارات‌ خود باید در مقابل هنجارشکنی، برخورد قانونی کنند و اولین نهادی که باید پای کار بیاید خانواده ها هستند. حجت الاسلام والمسلمين شفیعی گفت: در این جنگ همه جانبه‌ای که در مورد حجاب و عفاف وجود دارد از دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود با ورود عالمانه و مدبرانه با این چالش تحمیلی برخورد کنند. وی با اشاره به اینکه بحث سگ گردانی در حال ترویج و عادی شدن درسطح شهر است آن هم شهری که به نام حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام مزین شده است، ادامه داد: این موضوع با هیچ یک از فرهنگ‌های ما سازگاری ندارد و در فرهنگ اسلامی و دینی ما چنین وضعیتی پذیرفتنی نیست،سگ نجس است لباس و خانه و فرش را نجس می‌کند وباید دراین خصوص برخورد قانونی شود. امام جمعه موقت نی ریز با اشاره به ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی، افزود: ارتش در خط مقدم دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و به آنان افتخار می‌کنیم. وی ابراز کرد: هفته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در پیش است.این نهاد در عمران و آبادانی روستاها نقش مهمی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون داشته است. حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی، به هشتم شوال سالروز جنایت وهابی‌ها در تخریب قبور ائمه بقیع(ع) اشاره کرد و افزود: این اقدام سخیف محکوم است و ما داغدار اين مسئله هستیم که چهار امام بزرگوار درآن مکان هستند.
راضیه دیانت
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین