«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 02:30 - 2024 April 30
کد خبر: ۱۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
امام جمعه نی‌ریز گفت
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تشکر از مردم مومن و خداجوی شهرستان در برگزاری مراسم شب‌های قدر، ادامه داد: الحمدالله مردم عزیز هم ایمان و باور قلبی خود به دین مبین اسلام، قرآن کریم و ماه ضیافت الهی را خوب نشان دادند و هم عشق و ارادت فراوان خود را به حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) همزمان با ایام شهادت ایشان به نمایش گذاشتند.



امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: آینده مقاومت فلسطین بسیار روشن است و به عزت و پیروزی منجر خواهد شد اما سرنوشت رژیم کودک‌کش، جعلی و منحوس اسرائیل چیزی جز ذلت، خواری و نابودی نیست . وی در ادامه از نیروی های امنیتی بویژه نیروی انتظامی، شورای تامین جهت امنیت مراسم روز قدس تشکر و از حضور باشکوه مردم روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی نمود واظهار کرد: حضور مردم در راهپیمای روز جهانی قدس مشت محکمی بردهان یاوه گویان و بدخواهان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. امام جمعه نی ریز  ادامه داد: آمریکا و اسرائیل در حال نابودی هستند و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مصداق عینی جنایات جنگی و نسل کشی است و امروزه شعار ملت آزادی خواه جهان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است. حجت الاسلام والمسلمين سید محمود حسینی افزود: امروز رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکار او برای جبران شکست‌های خود، دست به هر اقدام و جنایتی می‌زنند. نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: آینده مقاومت فلسطین بسیار روشن است و به عزت و پیروزی منجر خواهد شد اما سرنوشت رژیم کودک‌کش، جعلی و منحوس اسرائیل چیزی جز ذلت، خواری و نابودی نیست. امام جمعه نی‌ریز با بیان اینکه در ترویج و تحکیم حجاب همه ما وظیفه داریم، تاکید کرد: نباید وظیفه را به یکدیگر ارجاع دهیم؛ هم باید دستگاه‌های فرهنگی اقدامات ایجابی کنند، هم امر به معروف به روش صحیح در جامعه انجام شود، هم مسئولان زیر ساخت‌های یک زندگی اسلامی را تامین کنند؛ همچنین دستگاه‌های مسئول نیز در اجرای قانون مطابق ضوابط عمل کنند. وی در پایان حمله توریستی در سیستان و بلوچستان و همچنین دفتر کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت سرداران رشید اسلام شد را محکوم کرد.
عليرضا مقدسى
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین