«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23:31 - 2024 May 04
کد خبر: ۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
صدایی که در طوبی ماندگار شد
ناصر طهماسب بحق یک دوبلور مشهور و محبوب بین مردم و از جمله دوبلورهای منحصر به فردی است که تکنیک گویندگی فیلم را به مرتبه هنر دوبله رساند. تکنیکی که می‌تواند در لحظه چندین حس را با هم درگیر نماید.




او اثار فاخر زیادی در عرصه سینما دارد اما صدای او در سال‌های اخیر بیشتر در مستندهای جریان ساز انقلابی از جمله گویندگی مستند ۱۰ قسمتی «خارج از دید» (یک و دو) درباره‌ی «فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی»، مستند «FDD» (درباره‌ی نقش صهیونیست‌ها در پروژه ایران‌هراسی»)، مستند «تروکاژ» («درباره نقش سلبریتی‌ها در اغتشاشات»)، خاطرات خانه متروک، من تکنوکرات هستم،ملاقات در مدار بسته، رمز و راز ملکه،طیب و مجموعه مستند در برابر طوفان شنیده شد. اینبار اما گویا قسمت این بود که با خوش سلیقگی مسئولین بنیاد فرهنگی طوبی که در راس آن حسین غصنفرنژاد ریاست دادگستری شهرستان نی ریز حضور دارد ، آخرین اثر هنری طهماسب نیز در یک کار فرهنگی انقلابی ثبت شود . آخرین صدای طهماسب در تیزر تبلیغاتی سومین جشنواره ملی شعر در سایه سار طوبی برای همیشه ماندگار شد روحش شاد ، یادش گرامی باد
راضیه دیانت
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین