«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 09:25 - 2024 May 03
کد خبر: ۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

به گفته دادستان عمومی انقلاب نی ریز مامورین ایست و بازرسی قطرویه نی ریز موفق شدند در حین گشت جاده ای مقدار 99 کیلو حشیش را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کنند .

محمد صادق رفیعی دادستان نی ریز در این باره گفت ک : مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر نی ریز  این مقدار مواد مخدر را از یک دستگاه پژو پارس که قصد داشتند از استانهای جنوبی شرقی به مرکز فارس انتقال دهند را کشف و ضبط کنند .

وی افزود ک: قاچاقچیان که از جاده های خاکی اطراف قطرویه وارد جاده اصلی شده بودند  به محض متوجه شدن ایست مامورین پلیس مواد مخدر قصد داشتند از صحنه متواری شوند که ضمن تعقیب و گریز و تیر اندازی هوایی و زدن لاستیک خودرو قاچاقچیان توسط مامورین مبارزه با مواد مخدر ، خودرو پژو پارس متوقف و راننده این خودرو دستگیر شد .

دادستان نی ریز همچنین در این باره گفت : خودرو پژو 405 اسکورت مواد مخدر نیز در حوالی روستای دهچاه متوقف و سودا گران مرگ که سه نفر بود در همین رابطه دستگیر شدند .

دکتر رفیعی همچنین از دستگیری عامل توزیع هروئین در نی ریز خبر داد .

دادستان نی ریز در این باره گفت : مامورین ایست و بازرسی قطرویه نی ریز ضمن تحقیقات گسترده موفق شدند یکی از سوداگران مرگ را که به صورت گسترده در سطح شهرستان اقدام به تهیه و توزیع هروئین می نمود را در ورودی شهر نی ریز دستگیر نمایند.

 وی افزود : سوداگران مرگ هم اکنون در بازداشت بسر می برند و تحقیقات گسترده در خصوص این قاچاقچیان در حال انجام است .    

رسول کردگاری
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین