«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 08:48 - 2024 March 29
کد خبر: ۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
برگزاری مراسم روز دختر در شهرستان فاطمی نی ریز
⭕️همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) وایام دهه کرامت مراسم جشن همراه با تجلیل ازدختران نمونه ، با حضور  امام جمعه محترم جناب آقای سید محمود حسینی سیرجانی، فرماندار شهرستان مهندس مختار یوسفی، جناب سرهنگ هاشمیان فرمانده محترم سپاه شهرستان ، جمالی رییس آموزش و پرورش شهرستان، بسیج خواهران و جمعی از پرسنل سپاه و معلمان  آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولين شهرستان در تالار کسری  برگزار گردید.

⭕️در این مراسم امام جمعه محترم شهرستان  نی ریز، ضمن گرامیداشت تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و روز دختر اظهار داشتند:
اگر خداوند برای خانواده ای رحمت بخواهد به آنها دختر عطا می‌کند.
 دختران ما در دنیا  بهترین الگو هستند که با الگو پذیری از  ائمه‌ اطهار وحضرت فاطمه معصومه (س) همراه  بوده که میتوانند با این الگوپذیری دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.

⭕️ایشان با اشاره به رعایت عفاف و حجاب در شهرستان فاطمی نی ریز  اظهار داشتند: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در آموزه‌های دینی ما ریشه دارد که قاعدتا همه ملزم به رعایت این قوانین هستیم و عمل به اصول و رعایت آموزه‌های دینی به تحکیم بنیان خانواده کمک کند.

⭕️ به ابتکار نماینده عالی دولت در شهرستان  جناب مهندس مختار یوسفی از ردیف اعتبارات  مسئولیت های اجتماعی  تعداد ۱۰۰۰  روسری اسلامی به دختران اهداء گردید.

⭕️در پایان در راستای  تکریم مقام دختر وایجاد روحیه نشاط و شادابی ، از دختران و بانوان موفق در زمینه های رتبه های برتر دانشگاهی، تحصیلی ، فرهنگی، ورزشی  همراه با لوح تقدیر و هدیه  تجلیل به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین