«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 06:26 - 2024 April 26
کد خبر: ۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
بیش از دوسال پیگیری و دوندگی نماینده مجلس به بار نشست
روز گذشته دکتر فرهاد طهماسبی نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه به همراه مهندس یوسفی فرماندار شهرستان نی ریز و طالبان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس با حضور در محل جاده معروف به جاده نقاره خانه، کلنگی متفاوت جهت ادامه ساخت آن به زمین زدند . 

در این آئین که با حضور خیل کثیری از مردم و مسئولین محلی وشهرستان ، شوراها و دهیاریها برگزار شد ، دکتر طهماسبی عنوان داشت عزت مردم شهر مشکان و بخش پشتکوه را با هیچ چیز عوض نمیکنم و لذا برای اینکه دیگر کسی به خودش اجازه ندهد با فریب دادن اذهان عمومی و به بهانه انتخابات یا هر مسئله دیگر این جاده نقاره خانه را دستمایه جذب رای قرار دهد و پس از انتخاب وعده خود را فراموش کند و به شعور مردم توهین نماید یکبار برای همیشه مشکل این جاده را مرتفع نمودم و به یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی خود صادقانه عمل نمودم.

وی افزود با پیگیری مستمر در تهران از حدود دو سال پیش اولا موفق شدم کد اختصاصی برای این‌پروژه بگیرم که خیال همگان از بابت تعریف جاده نقاره خانه در لیست پروژه های عمرانی کشور راحت شود.

دوم اینکه با توجه به وضعیت نه چندان خوب بودجه پروژه های عمرانی دولتی‌ کشور توانستم شرکت ایمیدرو را پای کار سرمایه گزاری این پروژه بیاورم تا خیالمان از بابت نقدینگی هم راحت باشد و سوم اینکه پیگیری کردم تا با انتخاب پیمانکار توسط دستگاههای مربوطه ، ادامه ساخت پروژه با قدرت شروع شود .

بدون شک با توضیحات دکتر طهماسبی باید گفت کلنگی که اینبار در جاده نقاره خانه خورد با کلنگی سال ۱۳۹۴ بر جاده ای *بدون کد عمرانی!* ، *بدون پیمانکار مستقل!* و *بدون بودجه مستقل!* بر زمین خورده، زمین تا آسمان تفاوت دارد .

بذری که روز گذشته طهماسبی در گردنه نقاره خانه کاشت قطعا اینبار سبز خواهد شد و مردم بخش پشتکوه را به آرزوی دیرین خود خواهد رساند.

این هدیه نماینده مجلس به مردم شریف شهر مشکان و بخش پشتکوه گوارای وجودشان .

گفتنیست با اجرای این پروژه‌، مسیر مرکز بخش پشتکوه به شهر نی ریز حدود ۳۰ کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد ، علاوه بر این ضمن کاهش بار ترافیکی جاده قبلی کاهش تصادفات و تلفات جانی و همچنین کاهش استهلاک وسایل نقلیه نیز از دیگر محاسن این پروژه می باشد .
روابط عمومی، اموررسانه وفضای مجازی دکترطهماسبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین