«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 07:22 - 2024 April 19
کد خبر: ۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری فارس از نی ریز، در آستانه دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی یک هزار و 500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور استاندار فارس، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران استانی و محلی در شهرستان نی ریز آغاز شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس، در حاشیه مراسم آغاز این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 55 هکتار اجرا خواهد شد و ساخت واحدهای مسکونی آن نیز به شکل دو طبقه طراحی شده است.

طالبان ادامه داد: در این فضای 55 هکتاری، علاوه بر ساخت واحدهای مسکونی، مدرسه، درمانگاه، مسجد، فضای ورزشی و کلانتری نیز ساخته خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: در جریان اجرای این پروژه، چنانچه واریز وجه از سوی مردم به موقع انجام شود، عملیات اجرایی نیز به شکل مستمر و منظم ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تاکنون در استان فارس 433 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند که ثبت نام 133 هزار و 282 متقاضی نهایی شده است.

طالبان بیان کرد: همچنین برای سه هزار و 395 واحد مسکونی پروانه ساخت اخذ شده و 17 هزار و 364 واحد نیز در مرحله فنداسیون قرار دارد.

گفتنی است؛ هم زمان با سفر استاندار فارس به نی ریز طرح آب رسانی از سد چشمه عاشق به قطرویه نیز افتتاح شد.

بازدید از مجتمع فولاد نی ریز و پروژه پارک بانوان نیز از دیگر برنامه های ایمانیه در این سفر بود.


لینک مطلب در خبرگزاری فارس : 


https://www.farsnews.ir/fars/news/14011106000768

محمد مهدی توکل
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین