«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12:19 - 2024 May 03
کد خبر: ۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی روز جمعه بیست و پنجم تیرماه همراه با سراسر کشور در نی ریز برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، رئیس شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه این انتخابات از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 20 ادامه داشته است گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی همکاران گروه های مختلف پزشکی در شهرستان صورت گرفت.

دکتر « داور آل داود» افزود: در این انتخابات که با 6 صندوق برگزار شد 17 نفر کاندید از گروه های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مامایی، علوم آزمایشگاهی و کارشناسان پروانه دار حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مشارکت در این دوره انتخابات در حوزه پزشکان بوده است عنوان کرد: از بین تمامی کاندیدهای گروه های مختلف 11 نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای ذخیره انتخاب می شوند. 

گفتنی است در این انتخابات دکتر داور آل داود به عنوان رئیس هیئت اجرائی، دکتر محمد علی شمس به عنوان رئیس هیئت نظارت، زهرا خازن به عنوان رئیس شعبه و کارشناس نظارت بر انتخابات، ماه جبین شمسی به عنوان نماینده فرماندار و سایر اعضای هیئت های اجرائی و نظارت حضور داشتند.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین