«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10:43 - 2024 April 26
کد خبر: ۵۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
فروشگاه بزرگ چند منظوره (هایپراستار) با حضور استقلال جانشین شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولین ادارات، نهادها و حضور پر رنگ مردم در بازار روز شهرداری افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری، در این مراسم استقلال جانشین شهردار ضمن خوشامدگویی به مسئولین ادارات و شهروندان گرامی، از حسین نژاد  دربخش خصوصی که با شهرداری همکاری خوبی داشته  قدر دانی نمود و ابرازی امیدواری کرد در این مجموعه بهترین خدمات به شهروندان عزیز شهرنی ریز ارائه گردد.

همچنین استقلال ضمن تبریک این مهم به شهروندان، از زحمات کلیه ادارات و نهادها و همکاران خود در شهرداری جهت پیگیری های مجدانه برای راه اندازی این مجموعه عظیم، تشکر و قدر دانی نمود. ایشان افزود: کلیه غرفه های این بازار تعمیر کلی و رنگ آمیزی شده است تا در شان شهروندان گرامی به ارائه خدمت بپردازد.

حسین نژاد مسئول هایپر استار بازار روز نیز، ضمن تشکر از مهندس فرغت شهردار، استقلال جانشین شهردار و شورای اسلامی شهر، با بیان اینکه یکی از اهداف احداث این مجموعه اقتصادی و سود دهی میبا شد، افزود: اهداف دیگری نیز همچون اشتغال و نیز ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت همراه با قیمت مناسب جزء اهداف ما می باشد، چرا که مردم ما شایسته داشتن مکان های خرید مناسب هستند و به نظر من بدترین شکل خرید، خرید خطی یا همان از مغازه ایی به مغازه ی دیگر است. حسین نژاد عنوان نمود: این مرکز بزرگ با اشتغالزایی 25 نفر، اجناس مورد نیاز مردم نی ریز را با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بالا ارائه می دهد.
وی اضافه کرد: در این فروشگاه اقلامی مانند خشکبار و انواع موادغذایی و آرایشی بهداشتی، و… ارائه  می گردد.
درپايان استقلال، به اتفاق اعضای شورای شهر ونیروهای انتظامی از بازار روز شهرداری بازدید نمودند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیرعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
فوق العاده است این هایپرررررر....دست مریزاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین