«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 04:18 - 2024 October 22
کد خبر: ۱۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
با هماهنگی و حمایت دکتر طهماسبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت
 با هماهنگی،حمایت و همراهی دکتر طهماسبی نماینده مردم شهرستانهای نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نی ریز با حضور در وزارت کشور با معاون وزیر کشور، رئیس سازمان شهرداری ها و  مدیر عامل شرکت هپکو دیدار های خوبی برای تسریع در پیشرفت و خدمت‌رسانی نی ریز انجام دادند.



در این سفر کاری مسائل، مشکلات و مطالبات حوزه شهری پیگیری شد که دستاورد های خوبی نیز به همراه داشت.

از مهمترین دستاورد های این دیدارها عقد قرارداد خرید یک دستگاه خودروی سنگین راه سازی (گریدر) با ارزش بیش از ۸۷ میلیارد ریال به صورت مشارکتی با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بود که طی چند ماه آینده به ناوگان ماشین آلات شهرداری افزوده خواهد شد و تاثیر چشمگیری در فعالیت های عمرانی شهر نی ریز خواهد داشت.

لازم به ذکر است از اصلی ترین ماشین آلات راه سازی شهری گریدر است که عمر تنها گریدر شهرداری نی ریز به بیش از چهل سال قبل بر می‌گردد و به دلیل فرسودگی و حجم بالای خرابی مستمر، پاسخگوی نیازمندی های شهری نیست.

در این دیدار ها موضوعاتی همچون پیگیری اختصاص قیر دولتی و مواردی از این دست نیز دنبال شد که پس از تحقق به اطلاع شهروندان فهیم نی ریزی خواهد رسید.

شايان ذکر است شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نی ریز در خلال این سفر با حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان با یاد، نام و ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا تجدید میثاق کردند.
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین