دکتر شاهسونی با اعلام این خبر عنوان داشت در ادامه عملیات نهضت آسفالت معابر، طی ماه جاری بیش از ۱۷ هزار مترمربع از معابر خاکی سطح شهر از جمله معابر خاکی منشعب از بولوار بهار و منابع طبیعی ، کوچه جنب گود صارمی ، کوچه های منشعب از خیابان خلیج فارس و ... با تلاش پرسنل زحمت کش واحد عمران در راستای روانسازی تردد، ارتقای کیفی معابر و مناسبسازی معابر شهری آسفالت گردید.
شهردار نی ریز آسفالت معابر شهری را یکی از مطالبات مهم شهروندان دانست و بیان کرد: شهرداری نی ریز در راستای عمران و آبادانی شهر و رفاه شهروندان، آسفالت ریزی معابر خاکی شهر را با اولویت در دستور کار خود قرار داده است.
درادامه همچنین بیان داشتند از ابتدای سال جاری تاکنون علارغم افزایش ۲برابری قیمت قیر ، بیش از ۴۰ هزارمترمربع از معابر شهری با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان زیرسازی و آسفالت شده است.