«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 06:05 - 2024 October 22
کد خبر: ۱۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
امام جمعه نی ریز مطرح کرد:
حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدمحمودحسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نی ریز در خطبه های نماز جمعه این هفته،ضمن توصیه مؤمنین به تقوای الهی و نظم در کارها، خطبه اول را با عنایت به اهميت موضوع، به تبیین فریضه مهم علم و تقوا اختصاص داد و افزود: باید بابت نعمت های بزرگی که خداوند به ما داده ، شکرگزار خداوند متعال باشیم.



در ادامه نماینده ولی فقیه با تاکید بر حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت گفت: هیچ راهی جز مقاومت نیست و مقاومت اصلی‌ترین عامل پیروزی است. دنیای اسلام اگر ذره‌ای غفلت کند، جنایتکاران صهیونیست و کودک کش تمام جهان اسلام را خواهند گرفت.

وی تاکید نمود: وظیفه امروز ما حمایت همه جانبه از مردم مظلوم لبنان و فلسطین است و باید پشتيبان گروه مقاومت باشیم ودر مقابل‌ دشمن بایدتمام قد ایستادگی نمود.


امام جمعه نی‌ریز در ادامه گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر، دو نهاد مردمی هستند که به الحمدالله با یکدیگر وحدت و همدلی دارند كه می تواند در راستای خدمت گذاری به مردم نقش بسزايی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر نی‌ریز نسبت به پیگیری میدان تره بار و... اقدامات لازم را انجام‌ دهند چرا که   مردم سزاوار خدمت هستند.خدمتی كه موجبات رضايتمندی شهروندان را فراهم آورد بدون شك مورد قبول درگاه خداوند متعال نيز قرار خواهد گرفت.

خطيب نماز جمعه نی‌ریز با تاكيد بر لزوم همكاری و مشاركت شهروندان با مجموعه شهرداری و شورای شهر ابراز اميدواری كرد: مديران شهرداری هم با خدمات خالصانه رضايتمندی شهروندان را فراهم كنند.

امام جمعه نی ریز در ادامه افزود: گرانی ها زیاد است و دولت‌ باید برای بهبود وضعیت معیشتی مردم فکر اساسی کند.مسئولان کشور به خصوص دولتمردان باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش توجه و حساسیت داشته باشند. اجناس هر روز در حال گران شدن است و باید دولت و مسئولان با جدیت برای رفع این مشکلات اقدام کند.
علیرضا مقدسی
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین