«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14:43 - 2024 April 23
کد خبر: ۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

افرادی که خواستند مساله آبرسانی به روستاهای نصیرآباد را سیاسی جلوه دهند بدانند که مردم هوشیار هستند و قدرشناس/مردم پیگیرهای دلسوزانه و مجدانه نماینده محترم مجلس وفعالیت های دولت و فرماندار را فراموش نمیکنند*


نشست اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار، معاون سیاسی و بخشدار مرکزی شهرستان نی ریز امروز در محل فرمانداری برقرار شد .

در این جلسه اعضای شورای اسلامی بخش ضمن تقدیر از دولت و پیگیری مستمر نماینده به خاطر اتصال آب آشامیدنی به نصیر آباد و دهستان رستاق از طرف شورای بخش مرکزی درخواست پرداخت حق مسئولیت های اجتماعی معادن به روستاهای بخش مرکزی شدند .

درخواست عریض شدن جاده نصیرآباد نیز از دیگر درخواستهای اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان نی ریز در این دیدار بود .

اعضا شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان نی ریز همچنین در خصوص برخی موضع گیریها پس از اتصال آب آشامیدنی به مجموعه روستاهای نصیر آباد، در حضور دکتر طهماسبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس یوسفی فرماندار شهرستان اعلام نمودند افرادی که خواستند مساله آبرسانی به روستاهای نصیرآباد را سیاسی جلوه دهند بدانند که مردم هوشیار هستند و قدرشناس و پیگیرهای دلسوزانه و مجدانه نماینده محترم مجلس وفعالیت های دولت و فرماندار را فراموش نمیکنند.

مهندس یوسفی فرماندار شهرستان نی ریز در این دیدار عنوان داشت افتخار میکنم در طول مدتی که خدمتگزار مردم هستم همیشه در کنار مردم بودم و تمام تلاشم رضایتمندی مردم در جهت خدمت رسانی می باشد.

در ادامه دکتر طهماسبی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت ما منتی نداریم اگر هم کاری شده خدمات نظام بوده بنده افتخار می کنم در گوشه ای از خدمات نظام سهیم هستم. هر کس ادعا میکند ولایتمدار است باید گوش به فرمان ولایت و رهبری برای مردم مخصوصا روستاهای محروم شبانه روز تلاش کند و گرنه صرفا با حرف زدن و شعار دادن ولایتمداری اثبات نمیشود.

در پایان این دیدار دکتر قبادی پور معاون سیاسی فرماندار نی ریز نیز گفت ، اگر خدماتی که نظام به مردم ارائه میدهد به مردم گفته نشود بی انصافی کردیم. شما منتخب مردم در شورا هستین باید روایتگر خدمات شبانه روزی دولت و مسوولین به مردم باشین و گرنه معاندین نظام روایت دروغ منتشر می کنند.

گفتنیست چندی پیش برخی افراد با سیاسی نامیدن پروژه آبرسانی روستاهای نصیر آباد بخش مرکزی شهرستان نی ریز سعی در کمرنگ جلوه دادن این اقدام مهم و ضروری برای بخش مرکزی که نیاز چندین ساله مردم بود داشتند .
روابط عمومی، اموررسانه وفضای مجازی دکترطهماسبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین