«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 05:29 - 2024 April 27
کد خبر: ۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
فرماندار استهبان
فرماندار استهبان در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین خاوری امام‌جمعه و سایر اعضا تشکیل شد، در  برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر با محوریت مردم تاکید کرد و گفت: این برنامه‌ها باید با رویکرد افزایش نشاط و وحدت در جامعه برگزار شوند.


حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان با بیان اینکه دهه فجر در واقع حیات اسلام است بیان داشت : دهه فجر انقلاب اسلامی هنگامه تولد است و یک تغییر اساسی در قرن گذشته ایجاد کرد تغییری که در میانه قرن در سال ۱۳۵۷ به وجود آمد ،تغییر اساسی در سیاست بین الملل و فرهنگ بین المللی  و منحصر به داخل کشور نبود و می طلبد با همت همه مسوولین یکی از بهترین دهه ها با حضور حداکثری مردم داشته باشیم .

در ادامه فرماندار استهبان ضمن شعار دهه فجر (ایران استوار ۴۴ سال افتخار ) تاکید کرد: باید برای نشان دادن عملکرد یک ساله گذشته در سالروز پیروزی انقلاب از ابزارهای هنری و ایده های نو استفاده کنیم تا اقدامات صورت گرفته به صورت مناسب به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اينکه فضاسازی شهری نیازمند یک کار جدی و ابتکاری با محتوای اثرگذار است، گفت: سیمای فرهنگی شهر باید رنگ و بوی انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام بگیرد و استفاده از ظرفیت های مردمی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار استهبان  افزود: یکی از مهمترین رویکردهای دهه‌ فجر  خدمت رسانی به مردم و حضور  مدیران در جمع مردم در مساجد و حسینیه ها و خصوصا مناطق روستایی است و این می تواند با برگزاری میزهای خدمت عملیاتی محقق شود.

نماینده عالی دولت  بابیان اینکه انتظار داریم همانند هفته بسیج  کلیه مسئولان دیدارهای مستمری با خانواده شهدا داشته و این کار را تبلیغ کنند، گفت: مسوولان موظفند تا با سرکشی مداوم به آنان، ضمن رفع مشکلات این خانواده های معظم، در مسیر خدمت رسانی به مردم، از والدین شهدا طلب دعای خیر کنند.

کارگر با توجه به اینکه  باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کاری همه مسئولان باشد اظهار داشت : رؤسا بر عملکرد همکاران نظارت داشته باشند  چرا که کارمندان باید در جهت پیشبرد امورات شهرستان وارائه خدمات مطلوب به مردم اهتمام جدی داشته باشند.

 فرماندار استهبان در ادامه با توجه به الگوی مصرف گاز در ادارات،  ضمن هشدار به مدیران و دستگاه های مختلف که نسبت به دستورالعمل های صادره مبنی بر همکاری و صرفه جویی در مصرف گاز بی توجه بوده اند، گفت: 
 تمامی دستگاه های اجرايی و ادارات دولتی بايد ضمن صرفه جويي بيشتر در مصرف گاز، حتما سيستم های گرمايشی را پس از وقت اداری و در ايام تعطيلی خاموش كنند.

در این جلسه هر یک از  کمیته های   ارتباطات و اطلاع رسانی، مساجد و تشکل های اسلامی، فرهنگی و هنری،  فرهنگیان و دانش آموزان، دانشجویی، اصناف، بسیج، ایثارگران، فضاسازی و مدیریت شهری، کودک و نوجوان، کارگری، ورزشی، روستایی و عشایر و پشتیبانی" به ارائه گزارش دهه مبارک فجر پرداختند.

مرضیه محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین