«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 09:41 - 2024 April 19
کد خبر: ۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس کارگروه گندم, آرد و نان
مهندس مراد هدایت فرماندار شهرستان بختگان :با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و مسافران نوروزی باید هر چه سریعتر طرح هوشمند سازی به صورت آزمایشی اجرا شود تا مشکلات و نواقص آن مرتفع گردد و در صورت موفقیت آمیز بودن در سراسر استان پیاده‌سازی شود.


در این جلسه که به صورت همزمان در سراسر استان به ریاست دکتر ایمانیه استاندار محترم استان فارس برگزار ش استاندار فارس در خصوص مدیریت نان و پاسخگویی به مردم اظهار داشتند: همه فرمانداری ها یک تلفن گویا در جهت پاسخگویی به مشکلات مردم را نصب و به مشکلات رسیدگی کنند. وی در خصوص نان و کیفیت آن عنوان کردند: مسئله فروش نان وزنی ، قیمت نان کنجدی و  کارگروه رصد و پایش حتما مشخص شود و به اطلاع مردم رسانده شود.

در ادامه فرماندار شهرستان  بختگان به صورت بر خط سخنانی را ایراد نمود. ایشان اظهار داشت: مسئله آرد خانه پز در روستاهای شهرستان بختگان از مهمترین مشکلات در حوزه آرد و نان است که باید با تمهیدات مناسب مورد بررسی قرار گیرد تا موجب رضایت عمومی قرار گیرد،وی در ادامه اجرای سریع‌تر طرح هوشمند سازی مدیریت آرد را خواستار شدند تا مشکلات این حوزه مرتفع گردد.

پس از قطع ارتباط با استان ، جلسه به صورت شهرستانی ادامه پیدا کرد و اعضای جلسه بحث و تبادل نظر کردند.

مرضیه محمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین