«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 18:23 - 2024 April 16
کد خبر: ۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳

:o:به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسئولان بهداشت و درمان و آموزش، جانشین ناحيه مقاومت بسیج سپاه و مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان، در راستای تجلیل جایگاه و مقام شامخ شهدا و ادای دین به خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای کارمند شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان، با حضور در منزل شهیدان والامقام حسین کشمیری و محمد کارگر در فضایی صمیمی با خانواده این شهدا دیدار و گفتگو کردند.
:o:دکتر فدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: خانواده شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس می باشند و تجلیل از این بزرگواران و دیدار با آنان، از جمله وظایف مهم مدیران و مسئولین می باشد و این مهم می بایست به‌عنوان یک فرهنگ در  بین مسئولان نهادینه شود.

:o:ایشان با تاکید بر اینکه همه ما مدیون این ایثار و از خودگذشتگی و صبر خانواده شهدا هستیم، بیان کرد: مادران شهدا تمام دارایی خود را در راه انقلاب، دفاع از ارزش های دینی و ولایت فدا کردند و امروز نیمی از قلب آنها در خاک مدفون شده است.

:o:در ادامه دکتر مطوس رئیس بیمارستان استهبان بیان داشتند، شهدا برای ما "یادآوری" می باشند تا ما بدانیم که چه وظیفه سنگینی بر دوش ما قرار گرفته است و این آرامش و امنیتی که امروز داریم به راحتی به دست نیامده است و چه انسان های با ارزشی از خون خود گذشته اند و این امر وظیفه ما را سنگین تر می کند.

:o:همچنین در این دیدار مادران شهدا به بیان خاطراتی از شهیدان والا مقام پرداختند.

:o:در خاتمه این مراسم با اهدای هدایای به رسم یادبود از مادران بزرگوار شهیدان حسین کشمیری و محمد کارگر که الگویی کامل از صبر و ایثار هستند قدردانی شد.

:o:گفتنی است نماز جماعت ظهر و عصر در منزل شهید کارگر اقامه شد.

✍ روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی ره شهرستان استهبان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین