«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18:03 - 2024 April 20
کد خبر: ۵۲۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
مراسم معارفه شهردار جدید نی ریز برگزار شد

در مراسمی که با حضور تنی چند مسئولین ، مهندس لقمانی مدیر کل دفتر امور شهری استانداری و امیری فرماندار شهرستان نی ریز برگزار شد مهندس فرغت رسما طی حکم استاندار فارس به عنوان شهردار نی ریز منصوب شد .

به گزارش پایگاه خبری نای ذی نیوز در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم مهندس امیری فرماندار نی ریز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص وظایف شوراها و شهرداران به سخن پرداخت و گفت :

برخی افراد با نقدهای غیر منصفانه خود مثلاٌ آسفالت نکردن یک خیابان ،کاستی ها را از چشم دولت می بینند، این در صورتی است که دولت در سطح گسترده در سطح شهرستان خدمات زیر بنایی را انجام می دهد و امیدواریم شهرداری نی ریز هم در جهت تسریع خواسته های بحق مردم تلاش مضاعف نماید .

فرماندار نی ریز در ادامه خاطر نشان کرد شهردار روزانه با زندگی مردم سروکار دارد و بایستی فردی دلسوز و لایق و امانتدار سکانداری این پست را برعهده گیرد و با وحدتی که از شورای شهر نی ریز سراغ داریم و با انتخاب خوب آنها این امر محقق خواهد شد .

نماینده عالی دولت در نی ریز خاطر نشان کرد شهرداری موتوری است که دارای 4 چرخ شهردار ، شورای شهر ، شهروندان و دولت است و هرگاه یکی از این چرخها لنگ بزند شهر دچار مشکل خواهد شد .

وی تصریح کرد : شهر نی ریز با قدمت بالا شایسته خدمت ارزنده و فراتری است و در حال حاضر نیز یکی از نیازهای شهرداری نی ریز جلب مشارکت جدی مردم است و شهرداری بایستی تلاش کند در پرداخت هزینه ها نظارت کامل داشته و در پرداخت عوارض و .... مردم را به گونهای آگاه نماید که برای همگان فرهنگ سازی صورت گیرد .

فرماندار نی ریز در پایان ضمن تشکر از حضور رسانه ها در جلسه معرفی شهردار نی ریز خاطر نشان کرد نقش رسانه ها در کمک به شهرداری بسیار با اهمیت است و بایستی از بیان مطالب و نقطه نظرات صاحب نظران که بدون هیچ حب و بغض و در جهت پسشرفت شهر مطالب را منتشر می نمایند استقبال کرد .

لایقمند ریس شورای شهر نی ریز هم در این جلسه با ارائه مختصری از فعالیتهای شورای جدید گفت : برگزاری 60 جلسه در طول 5 ماهه فعالیت شورای جدید نشان از فعالیت شبانه روزی در جهت رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی شهر است .

وی حضور سردار ماهوتی در شورای شهر نی ریز و ارائه طریق از طرف ایشان که یادآور رشادتهای این رزمنده در دوران 8 سال دفاع مقدس است را ستود و افزود : در شورای شهر همه اعضاء با وحدت و با اتفاق آراء مصوبات را تائید می کنیم .

مسعود لایقمند در ادامه با بیان اینکه هر چند 2 نفر از اعضاء شورا در انتخاب شهردار رای مخالف دادند اما حالا این را عرض می کنم که همه اعضاء هم اکنون حمایت قاطع خود را از مهندس فرغت اعلام می نماییم .

وی ضمن تشکر از استاندار نی ریز در جهت به ثمر نشستن و انتخاب منتخب شورای شهر نی ریز تصریح کرد امیدواریم با همکاری دولت و تصریع در پرداخت تسهیلات و حق دخل و تصرف در بافتهای فرسوده شهر نی ریز بتوانیم روز به روز شاهد پیشرفت و آبادانی شهر باشیم .

لایقمند در پایان از بهره گیری نخبگان محلات در شورای شهر خبر داد .


در ادامه مهندس لقمانی مدیر دفتر شهری استانداری هم عنوان نمود شهرداری ها قدمت بیش از یک قرن فعالیت در کشور مارا دارا هستند .

وی افزود : وقتی شورای ما موفق عمل کند هر عملی که انجام شود به پای دولت و حاکمیت نوشته می شود و برعکس اگر نتواند جلب مشتارکت خوب داشته باشد این شاخصه به اوفول می رود .

لقمانی در پایان از زحمات بی شائبه استقلال سرپرست شهرداری نی ریز به لحاظ خدمات صادقانه وی تشکر کرد و از شهردار جدید خواست قانون و مقررات و احترام به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهد .

مهندس فرغت هم در پایان این جلسه گفت : از خدامند متعال به جهت اینکه به من فرصت خدمتگذاری به مردم کم توقع و فهیم شهرم داد سپاسگزارم و هم اینک سنگینی این مسئولیت را احساس می کنم و امیدوارم در چند صبای خدمتم صادقنه برای شهرم کار و تلاش نمایم .

وی افزود متعهد می شوم در شهرداری نی ریز جایی برای سیاست بازی و پرداختن به مصالح حزبی و گروهی وجود نخواهد داشت .



در این جلسه حکم مهندس فرغت شهردار نی ریز قرائت و به وی ابلاغ شد .

منبع: تولیدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
1
60 تا جلسه گرفتن چه کار کردن برا شهر؟
فقط جلسه گرفتن که حق جلسه بگیرن وگرنه با 60 جلسه میشه یه استان رو پیش برد ولی اینا انقد جلسه گرفتن تازه شهردار انتخاب کردن اونم چه شهرداری....
خدا به خیر راضی بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
یه تار مو شورای جدید میارزه به قبلیا ، آقای سردار ماهوتی عشقه ، دمت گرم سردار ، حوب پوز بعضیا رو زدین زمین با تایید صلاحیت فرغت ، همه پشتیبان فرغت هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
منزه چرا نیمده ، نکنه مشغوله فعالیت شبانه روزی برای مردم جهرمه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
1
برا اینا خوب شده ها
تند تند جلسه الکی میذارن حق جلسه میگیرن
کاش حداقل کاری پیش برده بودن با این همه جلسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین