«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16:03 - 2024 April 20
کد خبر: ۵۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
پیگیری های شورای شهر به ثمر نشست :
به گزارش خبرنگار نای ذی نیوز و بنا به اطلاعات واصله از منابع مطلع ،با موافقت استانداری ،فرغت رسما سکان اداره شهرداری نی ریز را به عهده گرفت .
این گزارش حاکی از آن است که با پی گیری های سردار ماهوتی و فرماندار محترم شهرستان ، مدیر کل دفتر امور شهری استانداری ، شخصا جهت معارفه این مهندس جوان و پرتلاش در جلسه معارفه شهردار جدید حضور می یابد . 

قبلا لایقمند ،رئیس شورای شهر نی ریز در گفتگو با نای ذی نیوز تاکید کرده بود که تا انتصاب فرغت به سمت شهرداری نی ریز ، بر این خواسته بحق خود پایفشاری میکنیم و  هم اکنون ظاهرا نتیجه تلاش ایشان و سایر همکارانشان در شورای شهر به ثمر نشسته و با موافقت دفتر امور شهری استانداری ، بالاخره پست شهرداری نی ریز از بلاتکلیفی خارج شد . 

شایان ذکر است که  از ابتدای روی کار آمدن اعضا جدید  شورای شهر نی ریز ابتدا فرغت و سپس استقلال به عنوان سرپرست ،امورات شهرداری را اداره می کردند .

نای ذی نیوز این انتخاب شایسته را خدمت همه اعضا محترم شورای شهر تبریک میگوید و امیدواریم شهردار جدید نی ریز  در ادامه مسیر، فارغ از جناح بندی و دسته بندی های رایج در شهرستان و بدون درگیر شدن در مسائل سیاسی ، صرفا به رفع معضلات و مشکلات شهری و ارائه خدمات باکیفیت به مردم مظلوم شهر نی ریز بپردازد تا از حمایت همه گروهها و مردم در پیشبرد هر چه بیشتر اهدافشان بهره مند گردد . 

منبع: تولیدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاوه پیش قدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
در خواست ما و همچنین امیدمان این است که ضابطه جای رابطه را بگیرد و مستضعفین و محرومین مورد توجه قرار گیرند و کسی حقش ضایع نگردد به امید انروز
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین