«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10:24 - 2024 April 20
کد خبر: ۴۹۰۶
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
براساس گزارشاتی که از همکاران مالی به من رسیده ،آقایان شهرداری را با حدود 850 میلیون تومان موجودی نقدی و حدود 1 میلیارد تومان مطالبات تحویل گرفتند اما با حدود 7/2 میلیارد بدهی تایید شده تا کنون ، تحویل ما دادند
پایگاه خبری تحلیلی نای ذی نیوز / شهرداری نی ریز سالهاست به سوژه ای داغ برای رسانه های فعال شهرستان تبدیل شده  که گویا این سوژ ها کماکان ادامه دارد . 
این روزها اما با استقرار شورای شهر جدید در شهرداری، مردم تعیین تکلیف اموال شهرداری و گزارشات شفاف از وضعیت موجود را بعنوان اولین مطالبه از منتخبین خود دنبال میکنند . 
مطالبه ای که ظاهرا با سر و صدای زیادی همراه خواهد بود و آنچه رئیس شورای شهر نی ریز در گفتگو با خبرنگار نای ذی نیوز از وضعیت اسفبار اموال و داراییها و همچنین بدهی بجا مانده از دوره مدیریت قبلی شهرداری و شورا در اشاراتی کوتاه بیان نمود، بنظر میرسد کام مردم  و دلسوزان شهر را تلخ نماید .

مسعود لایقمند در گفتگو با خبرنگار نای ذی نیوز در خصوص بدهی های شهرداری عنوان نمود ،متاسفانه بسیاری از بدهی های شهرداری در سیستم ثبت نشده و ما فعلا در حال ثبت و مشخص نمودن میزان دقیق این بدهیها هستیم . وی در پاسخ به این سئوال که بنظر شما دلیل عدم ثبت این بدهیها در سیستم چیست ،بیان نمود شاید یکی از دلایل عدم ثبت بدهیها ،عدم نمایش میزان بدهی شهرداری در گزارشات عملکرد شورا و شهردار بوده باشد . 

ایشان در خصوص اخبار منتشر شده از خرید پوشه و نهال الوک گفت: متاسفانه تعداد حدود 48500 پوشه چاپ شده برای بایگانی املاک ،بانام شهرداری که البته برخی متون چاپ شده بروی ان  ایراد دارد با مبلغ زیادی خریداری شده و این درشرایطی است که کل ملک ثبت شده تا قبل از این خرید در شهرداری حدود 20000 ملک بوده و مقداری پوشه از قبل هم  در شهرداری وجود داشته . 

این کارشناس حقوقی در خصوص چرایی خرید نهال الوک و کاربرد آن برای شهرداری عنوان نمود ، حقیقتا نمیدانم این نهالها برای چه خریداری شده و در صورت کاشت چگونه میخواسته اند آنها را آبیاری نمایند. انچه الان ما با آن مواجه هستیم خرید تعداد  زیادی اصله نهال الوک در سال 95 میباشد که بر اساس نظر کارشناسان میبایست در زمان معینی کاشته شوند و کاشت ان عمر معینی داشته و اکنون قریب به 60 میلیون تومان از محل این خرید علیهمان حکم صادر گردیده . 

رئیس شورای شهر نی ریز در ادامه عنوان کرد اکثر ایستگاههای تاکسی که جدیدا نصب شده به دلیل شکل و نقشه هندسی، درهایشان در حال جدا شدن است ، چرخ تعداد بسیاری  از باکسهای زباله خریداری شده خراب است و پیمانکار جمع آوری زباله شهری با این باکسها مشکلات زیادی دارند . 

لایقمند ادامه داد وقتی این پروژه ها  و بدهیها را در کنار تجهیز اتاق استراحت جنب دفتر شهردار با اسپلیت و ام دی اف و هزینه  چند میلیون تومانی تجهیز آن قرار میدهیم ،در صورتی که منزل سازمانی شهرداری جهت استراحت شهردار کمتر از 200 متر تا دفتر شهردار فاصله دارد ،نمیدانیم پاسخ مردم را چه بدهیم . 

عضو ناظر کمسیون معاملات شهرداری در ادامه عنوان نمود یکی دیگر از مشکلات ما این است که کارهای انجام شده در دوران مدیریت قبلی شهرداری بعضا انحرافاتی از  بودجه پیش بینی شده داشته  و همچنین تا هم اکنون که من در خدمت شما هستم صورتجلسه تحویل اموال شهرداری توسط شهردار قبل امضا نگردیده و دلیل  این تاخیر را نیز نمیدانیم .وی ادامه داد براساس گزارشات همکاران من در حوزه مالی آقایان شهرداری را در دور قبل با حدود 850 میلیون تومان وجه نقد و قریب به یک میلیارد مطالبات  تحویل گرفتند  و با حدود 7/2 میلیارد بدهی تایید شده تا کنون تحویل ما دادند که از این بابت واقعا در فشار هستیم .

رئیس شورای شهر نی ریز  ضمن بیان اینکه قطعا ریس وقت شورای شهر با توجه به وظیفه نظارت بر انحراف شهرداری از بودجه ،انطباق عملکرد شهرداری با بودجه و رسیدگی به آیین نامه مالی شهرداری ،و حق سئوال از شهردار ،می بایست پاسخگوی اتفاقات صورت گرفته در گذشته باشد ،در پاسخ به این پرسش خبرنگار نای ذی نیوز که شورای شهر فعلی چه تمهیداتی اندیشیده اید تا در این دور از فعالیت شورا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم گفت :بنده خودم به عنوان عضو ناظر کمسیون معاملات شهرداری هستم و از این بابت نظارت دقیق بر مناقصات  و مزایده ها  دارم و تا کنون نیز بسیاری از قرادادهایی که شرایط حقوقی آنها رعایت نشده را ملغی نموده ایم و همچنین هیچ کدام از اختیارات شورا را به شهردار تفویض ننموده ایم . 

پایگاه خبری نای ذی نیوز مطابق قانون مطبوعات و رسالت خبری خویش این حق را به همه اشخاصی که به نوعی در این گفتگو نامی از آنها برده شده (اعم از حقیقی یا حقوقی ) میدهد که چنانچه جوابیه ای در پاسخ به مطالب مطرح شده توسط رئیس شورای شهر نی ریز دارند جهت انتشار بصورت مکتوب در ساعات اداری تحویل دفتر پایگاه خبری نای ذی نیوز نمایند . 



 

منبع: تولیدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
2
فقط دنبال حاشیه هستید
دور قبل خوب یا بد تموم شد،زحمتشون رو کشیدن اما اگر اونا کار نکردن شما کار کنید نه این که هر روز بیاید بگید نمیشه کار کرد و بدهی هست و...
این که بگید نمیشه کار کرد رو که هر کسی میتونه بیاد عضو شورا بشه و بهانه بیاره بگه نمیشه
ما به شما رای دادیم که کار کنید نه بهانه بیارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
1
حتما کار کردن که بدهی دارن
این دوره که با این همه آیه یاس خوندن که نمیشه و نمیتونیم و ... احتمالا بودجه زیاد هم میارن
تو رو خدا دلتون به حال مردم بسوزه کار کنید انقد برا اهداف سیاسی خودتون دنبال بهانه و خاشیه نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
بنده خدا لایقمند هم گفته که ،خیلی کار کردن دور قبلیا ، فقط دوتاشو تو مصاحبش گفته ، اگه بقیه کاراشونو بگه که باید دور قبلیا بزارن برن .
ینی رو که ندارین شما ، سنگ پای قزوینه ، این حجم از بدهی رو کشور یونان که ده بار ورشکسته شده نداشته ،خجالتم نمیکشیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
بابا شش هفت میلیار بدهی که عددی نیست برا شهرداری
نمیدونم دنبال چی هستید و میخواید با این سیاه نمایی ها به کجا برسید
تو رو خدا دلتون به حال مردم بسوزه کار کنید بجا ایجا تنش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
شهرداری تهران 23 هزار میلیارد بدهی داره
بدهی 6 یا 7 میلیاردی دلیلی برا کار نکردن نیست
رای دادیم که کار کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
َشهرداری تهران پل ساخته ، رو گذر و زیر گذر ساخته که بدهکار شده ، نرفته پوشه بخره ، محوطه سازی فرمانداری بکنه ، کت و شلوار بخره که .
اونوقت بفرمایید شهرداری تهران هم حقوق کارگراشو نمیده؟
از کی تا حالا به درخت الوک خریدن میگن کار ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
مردم بینا هستن و کارایی که انجام شده می بینن
شما اگر واقعا دلسوز هستید خودتون کار کنید نه این که بهانه بیارید و بگید نمیشه و نمیتونیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
پل ساخته زیرگذر ساخته 23 هزار میلیارد بدهی داره اندازه کاری که کرده بدهی داره
نی ریز هم شهرداریش آسفالت کرده بلوار ساخته 6 میلیارد بدهی داره
شما هم کار کنید بدهی داشته باشید
مشکل این هست که کار نمیکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
1
لایقمند در مورد دوتا نامه استانداری که دست همه بچه های شهرداری هست و فرغت رو رد صلاحیت کردن توضیح بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
در خانه اگر کس است یک حرف بس است ، اول که تایید صلاحیت میشه ، دوم اگه تایید صلاحیتم نشه محاله این شورا بار دیگه منزه رو انتخاب کنه واسه شهرداری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
مشکل این هست که در خانه کس نیست اگر کس بود همون اول یه شهردار انتخاب میکردن که رد صلاحیت نشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
دسته سردار ماهوتی و لایقمند عزیز پر هست،این نشد یکی دیگه ، فعلا که شماها باید بسوزین . هر اتفاقی بیفته خداروشکر محاله منزه رو برگردونن ، ریس شورا هم دیگه پاکنژاد نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
دستشون پر بود این گل رو کاشتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
1
1
با این حاشیه ها میخوان ذهن مردم رو از رد صلاحیت شدن شهردار دور کنن
نای ذی لطفا وارد بازی شوم این افراد نشو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
1
1
درود بر رئیس مقتدر و کار بلد شورای شهر نی ریز مسعود لایقمند. همه جوانان و فرهیختگان نی ریز تا زمانی که از دوسید بزرگوار شهرمون مشورت میگیرین ازتون حمایت میکنند . آفرین بر درایت شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
بعید میدونم سیدای شهرمون با شهردار ردصلاحیت شده ارتباطی داشته باشن
لطفا بخاطر اهداف سیاسی خود نام سیدای عزیز شهر رو خراب نکنی
تشکر نای ذی جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
1
0
واقعا درود بر لایقمند خدا رو شکر از خودش کار بلد تر ندیدم الحق و الانصاف به رای دادن خودم افتخار میکنم مثل لایقمند ندیدم ریز و درشت شهرداری تو مشتش هست و گفتن حقایق و شفاف سازی هم خوب هست مردم اگاه بشن چه خبر بوده تو شهرداری
عده ای هم که تخریبی حرف میزنن تقصیری ندارن اول بهشون حق بدین سخته براشون داره دستشون رو میشه سر یه سفره بودن نونشون بریده شده ، بعد از شما کار کردن سخته تازه بعد از چند دوره وظایف شورا و شهردار مشخص میشه
خدا پشت و پناهت رئیس شورای شهر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
1
0
درود بر هر پنج گل شورای شهر ما به انتخاب مردم احترام میزاریم هر پنج نفر رو دوست داریم
مخصوصا ماهوتی و لایقمند که دیگه اینا چیز دیگه ای هستن
مردم نی ریز قدرشناس هستن شما تو دل مردم هستید
شما به کار خود با تمام قوا همینجور ادامه بدین چند نفر هم برا تخریب دست و پا زدن رو خودتون نیارید کار کنید اینا از بچگی عادت کردن

لذت میبرم وقتی میبینم هر متخلفی با دیدن لایقمند و ماهوتی تنش میلرزه و هر که هم قانونی هست صفا میکنه
درود و صد درود
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین